جانشین سپاه الغدیر یزد گفت:صبح امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور۶۴پروژه محرومیت زدایی در استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۱۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار ما، با اعلام اینکه سپاه و بسیج توانسته از تهدیدات استفاده و آن‌ها را تبدیل به فرصت نماید خاطرنشان کرد: در ۶۴پروژه محرومیت زدایی که صبح امروز مورد بهره برداری قرار گرفت سعی شده به صورت منطقه‌ای تصمیم گیری و برای تهدیدات منطقه، فرصت‌هایی خلق کرد که بتواند تهدیدات را برطرف کند.

وی ادامه داد:تا پایان سال ۱۴۰۰در سطح استان یزد ۹۹پروژه محرومیت زدایی در قالب کارگاه‌های زودبازده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

زارع کمالی جانشین فرماندهی سپاه الغدیر با اشاره به اینکه اکثر این پروژه‌ها در مناطق حاشیه‌ای و محروم استان قرار دارد اظهار داشت:یکی از نقاط قوت بسیج استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برطرف مشکلات بوده که این دیدگاه در پروژه‌های محرومیت زدایی استان یزد نیز ملاک و چراغ راه بوده و سعی شده برای حل تمام مشکلات منطقه از ظرفیت خود مردم استفاده شود.

شایان ذکر است: صبح امروز به صورت نمادین چند کارگاه قالی بافی و خیاطی که جز پروژه‌های محرومیت زدایی مورد بهره برداری قرار گرفته بود با حضور جانشین فرماندهی سپاه الغدیر افتتاح شد.

ارسال نظرات