جانشین حوزه 127 بسیج مقاومت حضرت قمر بنی هاشم (ع) گرمدره؛
جانشین حوزه 127 بسیج مقاومت حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهر گرمدره گفت: اجرای برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این ایام از روز گذشته 29 آبان آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۳۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی بهیم، جانشین حوزه 127 بسیج مقاومت حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهر گرمدره ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: اجرای برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این ایام از روز گذشته 29 آبان آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

برنامه های هفته بسیج در شهر گرمدره تشریح شد

وی از آغاز واکسیناسیون سیار و برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در اولین روز و رزمایش اقتدار دسته های واکنش سریع پایگاه ها در دومین روز از هفته بسیج خبر داد و مطرح کرد: روز سه شنبه 2 آذر نیز ویژه برنامه هفته بسیج به همت قرارگاه شهید کمالی در مسجد جامع گرمدره برگزار می شود.

جانشین حوزه 127 بسیج مقاومت حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهر گرمدره بیان داشت: در روز چهارشنبه 3 آذر همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج نیز ویژه برنامه این هفته به همت قرارگاه شهید حججی در مسجد مهدیه برگزار خواهد شد.

بهیم از برگزاری مراسم میهمانی با شهدا و گلباران مزار شهدا همراه با گروه موزیک حرکت از مسجد صاحب الزمان (عج) کوهک در روز پنج شنبه 4 آذر به همت قرارگاه شهید مسیب زاده خبر داد و ادامه داد: در روز جمعه نیز بسیجیان این شهر در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات