در دومین روز از هفته بسیج صورت گرفت؛

افتتاح پایگاه علمی اوج در هنرستان دخترانه سما/ هدف، شناسایی نخبگان و حمایت از آنها است

معاون علمی پژوهشی سپاه روح الله گفت: راه اندازی پایگاه های علمی بسیج با هدف توسعه، تعمیق و علمی سازی این پایگاه ها در دستور کار سازمان علمی فناوری سپاه روح الله قرار گرفته و در این راستا تا کنون ۲۷ پایگاه علمی راه اندازی شده اند.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۹۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین افتتاح پایگاه علمی «اوج» در هنرستان دخترانه سما، گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدی که معظم له بر لزوم علم آموزی داشتند، پایگاه علمی خواهران به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر ۴ در هنرستان سما آغاز به کار کرد.
 
همچنین رحیمی معاون علمی پژوهشی سپاه روح الله استان مرکزی در تشریح جزئیات، گفت: راه اندازی پایگاه های علمی بسیج با هدف توسعه، تعمیق و علمی سازی این پایگاه ها در دستور کار سازمان علمی فناوری سپاه روح الله قرار گرفت. همچنین در نظر داریم با افتتاح این پایگاه ها آموزش تحصیلی و آموزش مهارتی را تعمیق دهیم.
 
وی افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۲۷ پایگاه علمی راه اندازی شده و فعالیت دارند. در این حوزه توافقنامه ای با مراکز برون سازمانی به منظور استفاده از تمام ظرفیت های استان و شهرستان صورت گرفته است؛ لذا برای آموزش های مهارتی با مراکز فنی و حرفه ای در سطح استان توافقنامه امضا شده است. همچنین با استفاده از ظرفیت بسیج فرهنگیان، بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی هم افزایی خوبی ایجاد شده تا در راستای آموزش های تقویتی-مهارتی فوق برنامه اقدام شود.
 
افتتاح پایگاه علمی اوج در هنرستان دخترانه سما/ هدف، شناسایی نخبگان و حمایت از آنها است
رحیمی ادامه داد: شناسایی نخبگان و حمایت از مبتکرین از دیگر اهداف و ماموریت های معاونت علمی فناوری سپاه است و به همین منظور چنین افرادی را شناسایی کرده و از آنان حمایت می کنیم تا در راستای اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار