خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر به مناسبت هفته بسیج، با امام جمعه جدید شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۹۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار گله داریان فرمانده سپاه شهرستان مهر به همراه حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر و جمعی از پاسداران و بسیجیان شهرستان و حقایقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به همراه قضات دادگستری با حجت الاسلام دکتر سفار امام جمعه جدید شهرستان مهر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ابتدا سرهنگ پاسدار علی گله داریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام سفار به عنوان امام جمعه جدید اظهار داشت: مجموعه سپاه بسیج در راستای اعتلای فرهنگ ناب و اصیل انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همکاری با جنابعالی در حمایت از نیروهای انقلابی از هیچ چیزی دریغ ننماییم.
وی افزود: مردم شهرستان، مردمی نجیب، شریف قدردان، خونگرم و ولایت‌مدار هستند و کوچکترین خدمات از ذهن آنها فراموش نمی شود و قدردان هستند.
سرهنگ گله داریان افزود: با توجه به محرومیت و مظلومیت مردم شهرستان مهر، وظیفه مسئولین سنگین‌تر است که خدمت بیشتری به این شهرستان ارائه دهند و در راه خدمت به مردم شب از روز نشناسند.
سپس حقایقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهر ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای امام جمعه جدید شهرستان به بیان معضلات دادگستری شهرستان مهر پرداخت‌ و بیان داشت: دو جرمی که در صدر جرایم شهرستان خودنمایی می کند تصادفات منتهی به صدمه بدنی یا فوت و دیگری سرقت می باشد که لزوم برطرف نمودن نواقص جاده ای و توجه ویژه به آموزه های پیشگیری جهت کاهش تصادفات و سرقت خواسته دادسرای عمومی و انقلاب می باشد.
دادستان شهرستان مهر در ادامه درخصوص آسیبهای اجتماعی بیان داشت: با توجه به این که سال گذشته شهرستان مهر در حوزه طلاق رتبه سوم استان را کسب نموده است، این اتفاق زیبنده ی مردم مذهبی و اخلاق مدار شهرستان نبوده و نیست لذا توجه بیش از پیش به مقوله فرهنگ دینی و مذهبی مردم را خواستار شد.
معضل چهارم از دیدگاه دادستان، مربوط به حوزه اراضی بود که بیان داشت: تصرفات عدوانی و تغییر کاربری های غیر مجاز با توجه به افزایش قیمت اراضی در یکی دو سال اخیر رشد فزاینده ای داشته است.
حقایقی در آخر با ذکر آمادگی کامل دادگستری جهت هر گونه همکاری قانونی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری، توجه به مقوله آموزه های انقلابی و تبیین مرز انقلابی و غیر انقلابی را خواستار شد.
سپس حجت الاسلام والمسلمین صفار امام جمعه شهرستان مهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهی و پرسنل سپاه شهرستان، دادستان و قضات دادگستری اظهار داشت: جایگاه نماز جمعه جایگاه ولایت است و مربوط به همه مردم می باشد امام جمعه متعلق به یک گروه و یا جریان خاصی نیست و آمادگی خود را جهت خدمت به مردم شریف این منطقه اعلام می نمایم.
حجت الاسلام سفار افزود: انتظار ما از همه مسئولین و مردم شریف شهرستان مهراین است که با انسجام و وحدت و همدلی دست به دست هم داده که در راه اعتلای اسلام عزیز و اجرای منویات مقام معظم رهبری تا رسیدن به آرمان های امام راحل و شهدای عظیم الشأن که همان ظهور حضرت ولی عصر(عج) می باشد با تمام توان حرکت کرده و خالصانه در این راه بکوشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها