حجت الاسلام حمید حمیدی فر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اخلاق و معنویت را موتور محرک و پیشران بسیج برشمرد و از آن بعنوان راهبرد اصلی تشکیل تمدن نوین اسلامی یاد کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۴۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی ؛ حجت الاسلام حمیدی فر، مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا علیه السلام شنبه شب در همایش نماز و در جمع بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: اگر نماز در جامعه اسلامی برداشته شود آن جامعه دیگر ارزشی ندارد، لذا بزرگترین رسالت ما توجه به اقامه و برپایی نماز است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری پس از تدوین و ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب بر خواندن و درک این بیانیه تاکید دارند و تاکنون سند یا بیانیه ای نبوده که این چنین رهبری بر آن تاکید داشته باشند، لذا باید عمق مطلب را دریابیم و به راهبردهای آن توجه کنیم.

حجت الاسلام حمیدی فر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اخلاق و معنویت را موتور محرک و پیشران بسیج برشمرد و از آن بعنوان راهبرد اصلی تشکیل تمدن نوین اسلامی یاد کرد.

مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا علیه السلام گفت: تفاوت جامعه غربی با جامعه دینی در آن است که آنها جامعه و جوانان خود را در اوج لذت ها می‌بینند اما در جامعه اسلامی اوج لذت جوانان در اخلاق و معنویت است، لذا امروز غرب به بن بست رسیده چرا که همه سعادت را در مادی گرایی می داند اما جامعه اسلامی این نظریه را باطل می داند.

وی افزود: امروز در رسانه های غربی هر روز به بهانه هایی مثل انرژی هسته ای، حقوق بشر و توان دفاعی و موشکی علیه جمهوری اسلامی توطئه می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها