مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:
ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به آیات قران درباره محرومیت زدایی، افزود: بسیجیان از ابتدای انقلاب در صحنه بودند و امروز این نهال خوشنام انقلاب ثمر داده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۱۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

خبر

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رعایتی در حاشیه آئین افتتاح خانه محروم که در روستای سنگتراشان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک این هفته گفت: امروز گوشه ای ازکار بسیج سازندگی و بسیجیان را شاهد بودیم که مشغول رفع محرومیت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به آیات قران درباره محرومیت زدایی، افزود: بسیجیان از ابتدای انقلاب در صحنه بودند و امروز این نهال خوشنام انقلاب ثمر داده است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه به لبخند رضایتمندی مردم در رفع محرومیت هم اشاره کرد و گفت: ان شاء الله همه مردم و دولتمردان دست به دست هم دهند و کارهای بیشتری انجام شود تا در بحث محرومیت زدایی لبخند رضایت بر لبان مردم بنشیند.

سردار مسلمی هم در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک این هفته ،با اشاره به کار ارزشمند جهادی و رفع محرومیت جادگران بسیجی، گفت: 38 واحد از مسکن مددجویان در استان در هفته بسیج، به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه کربلا افزود: یکی از رهاوردهای اقدام جهادی، خوشحالی محرومان است.

سردار مسلمی رضایت محرومان را بهترین دستاورد گروه های جهادی دانست و اضافه کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، خدمت به مردم بهترین راه مقابله با استکبار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها