خبرهای داغ:
دامغان_ نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی مهربانو» در راستای طرح فدک در محل بسیج خواهران شهرستان دامغان همزمان با هفته بسیج گشایش یافت.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۸۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فریده السادات شاهچراغ مدیر نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی مهربانو» با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند «کارآفرینی بهترین عرصه کار اقتصادی و اجتماعی برای خانم هاست، چون تمام ساعت زن دست خودش است» اظهار کرد: نمایشگاه مهربانو با اهداف حفظ مشاغل خانگی و اشتغال موجود، ایجاد مشاغل جدید، توانمند کردن تولیدکنندگان ویژه بانوان فعال این حوزه به مناسبت هفته بسیج در محل بسیج خواهران شهرستان دامغان ایجاد شده است.

شاهچراغ بیان کرد: این نمایشگاه در 25 غرفه و در راستای بازاریابی، شناسایی کارآفرینان ویژه بانوان کارآفرین و ارائه محصولات ارگانیک و سالم برگزار شده است.

او با اشاره به محصولات عرضه شده این نمایشگاه گفت: محصولات بومی و محلی از جمله خشکبار، سبزیجات، عرقیات گیاهی، صنایع دستی، محصولات فرهنگی و... در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، این نمایشگاه به همت بسیج خواهران و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان دامغان در دومین روز از هفته بسیج گشایش یافته است و از ساعت 9 صبح الی 17 عصر به مدت 2 روز در معرض دید متقاضیان قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها