نارویی گفت: امروز جنگ واقعی جنگ تحریم است و جنگ واقعی جلوگیری از عرصه های کار و فناوری در داخل کشور است ولی دشمن ما را به جنگ نظامی متوجه می‌ کند تا از این جنگ غفلت کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۱۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، حجت الاسلام نارویی هادی سیاسی بسیج در کلاس فقه بازار   با بیان اینکه ما باید شاکر خداوند بابت نعمت انقلاب اسلامی باشیم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز جنگ واقعی جنگ تحریم است و جنگ واقعی جلوگیری از عرصه های کار و فناوری در داخل کشور است ولی آنها ما را به جنگ نظامی متوجه می‌ کنند تا از این جنگ غفلت کنیم.

 

وی با تأکید بر این که نقش بازاریان و اصناف در همه برهه های انقلاب اسلامی کاملا برجسته و مشهود است، اظهار کرد: هرجایی که انقلاب اسلامی نیاز به حضور بازاریان داشت این صنف با ارزش حضور پررنگی داشته است و به ویژه در عرصه دفاع مقدس برهه ای بود که حضور اصناف بسیار پررنگ بود.

 

نارویی تأکید کرد: زمانی که ما دنبال یک فشنگ از کشورهای مختلف بودیم اگر پشتیبانی اقتصادی صنوف نبود مسلما به این پیروزی بزرگ نمی رسیدیم؛ البته در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات پیش از انقلاب و همین طور حمایت از ولایت فقیه و تمام نقاط عطف انقلاب اسلامی حضور آبرومندی را از اصناف شاهد بوده ایم.

 

وی با اشاره به تحریم دهه شصت خاطرنشان ساخت: آن دوره تحریم بسیار سخت تری داشتیم و برای ما یحتاج عمومی کشور هم به مشکل خورده بودیم و اصناف و بازاریان این نقشه دشمنان را شناخته و در کم کردن مشکلات اقتصادی مردم گام هایی بلندی برداشتند.

 

این هادی سیاسی بسیج تأکید کرد: بعد از آن تحریم ها و شکست دشمن، او به شبیخون فرهنگی هم روی آورده تا انقلاب اسلامی را کمرنگ کند، ولی دیدیم کمرنگ که نشد هیچ بلکه جوانانی مثل محسن حججی ها را تقدیم کردیم که از ثمرات انقلاب اسلامی به شمار می‌ رود و به همین جهت دشمن دوباره روی به تحریم های اقتصادی آورده است.

 

وی با بیان این که اصناف مشکلات خاص خود را دارند، ابراز داشت: اولین قشری که از تحریم ضرر می‌ بیند بازاریان و تولید کنندگان هستند ولی امیدواریم با تدبیر این عزیزان این برهه را نیز با قدرت پشت سرگذاشته و دشمنان را ناامید کنیم.

 

نارویی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بسیج در همه اقشار جامعه حضور دارد، ابراز کرد: وجه مشترک اصناف و بسیج مردمی بودن آن است از این رو همراهی این دو قشر ضروری است؛ بسیج اصناف مطمئنا حامی تولید کنندگان و اصناف قرار دارد و می‌ خواهد مشکل صنف ها را حل کرده و حق را به حق دار برساند از این رو انتظار داریم شما نیز کمک کار باشید.

 

وی عنوان کرد: در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در بسیج اصناف صورت گرفته که از جمله محوری ترین آنها فقه بازار است؛ بسیج اصناف متولی برگزاری قریب به شش ساعت از آموزش های فقهی است که باید به اصناف ارائه شود و موضوع برگزاری ترویج فرهنگ نماز اول وقت جزو اولویت های ما است و همین طور در عرصه کمک رسانی به نیازمندان نیز اقدامات خوبی از سوی عزیزان ما در بسیج اصناف شکل گرفت

 

حجت الاسلام نارویی با بیان این که بسیج اصناف به شدت جلوی احتکار را خواهد گرفت، یادآور شد: این مسأله ای است که به همه ضربه وارد می‌ کند و مردم را نیز با مشکلات زیادی مواجه می‌ کنیم از ای‌ن رو ما نیز با قدرت جلوی آن ایستاده ایم، چراکه باور کرده ایم جنگ اصلی ما جنگ اقتصادی است.

ارسال نظرات