خبرهای داغ:
نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با هدف بزرگداشت هفته بسیج، پیام تبریکی ویژه هم بسیجیان منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۱۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته مبارک بسیج و به پاس گرامیداشت تلاش ها و زحمات بسیجیان؛ نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه پیام قدردانی منتشر کرد.

متن پیام به به شرح ذیل است:

در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام و بسیج قلب من است؛ امام خمینی (ره)".

تکیه‌گاه بسیج خداوند است و بسیجی نه به مادیات و وسایل و تجهیزات وداشته‌های خود؛ بلکه تنها به خدای خود می‌بالد؛ بسیج یک نهاد مردمی است که با درایت و دور اندیشی حضرت امام خمینی پس از انقلاب تأسیس و هماره یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی بوده است.

بسیج تنها نیرویی است که خواب راحت از دیدگان ابرقدرت جهانی؛ آمریکای خونخوار و هم پیمانانش ربوده‌است و امروزه آنان درمعادلات نظامی‌شان حساب جداگانه‌ای برای عنصر بسیج بازکرده‌اند.

بسیجی تابع بی چون و چرای ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) است و برای عمل به فرامین ودستورات او از هیچ تلاشی مضایغه نمی‌کند و نهایت تلاش و کوشش خود را می‌کند؛ بسیجی پیراسته از رذیلت‌های اخلاقی و آراسته به سجایا و فضیلت‌های اخلاقی است.

نامحرمان و حرامیان را بر دل بسیجی راهی نیست؛ بسیجیان سالکانی هستند که هفت منزل عشق را یک شبه طی می‌کنند تا آنجایی که درمیدان مصاف با اهریمن صفتان ندای آسمانی" یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" را با گوش دل شنیدن و جان به جان آفرین تسلیم می‌نمایند.

بسیجی از امام حسین(ع)‌، بلال حبشی و اویس قرنی‌که همه از هابیلانند ؛ سرمشق والگو می‌گیرد؛ بسیجی عینیت واقعی بندگان و این؛ آن  انسانی است که میگفتند چرا می‌آفرینی؟

افتخار بسیجیان این است که مکتبشان اسلام و راه میان‌بری به نام شهادت آنان را به " عندربهم یرزقون" می‌رسانند؛ بسیجی‌ها؛ آنان که در وادی عشق چون شمع می‌سوزند؛ آنانند که برآسمان نیلگون پر می‌گشایند؛ هم آنان که قامتی به بلندای عرش اعلی گرفتند؛

بسیجیان روزتان مبارک.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها