خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه پیاده روی و غبارروبی قبور پاک شهدا به همت بانوان بسیجی پایگاه نرجس خاتون (س) روستا اروانه انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۱۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف بزرگداشت هفته بسیج همایش پیاده روی و گلباران قبور پاک شهدای گمنام بانوان پایگاه نرجس خاتون (س) روستای اروانه در شهرستان سرخه در جاده سلامت به سمت شهدای گمنام همراه با قرائت زیارت عاشورا در کنار قبور پاک شهیدان برگزار شد.

این برنامه با حضور ۲۰ نفر از بسیجیان انجام و با استقبال خوبی از سوی آن ها همراه بود.

صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای ارائه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان است.

او با بیان اینکه امیدواریم نسل جوان و دانش آموزان ادامه دهنده خوبی برای شهدا باشند، گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جان‌فشانی و ازخودگذشتگی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بیسیج نرجس خاتون (س) بیان داشت: این برنامه با هدف تجدید میثاق بسیجیان با شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان برگزار شد.

طاهری خاطرنشان کرد: این برنامه در طول سال و در برنامه های مختلف به همت بسیجیان برگزار می شود و خوشبختانه بسیجیان مشارکت و حضور موثری در برنامه ها دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها