خبرهای داغ:

از گلباران قبور شهدا تا کمک های مومنانه در شهرستان سرخه

همزمان با هفته بسیج گلباران قبور پاک شهدا، تهیه کپسول اکسیژن برای خانواده کرونایی و دیگر اقدامات فرهنگی به همت پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۳۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب به همت حلقات صالحین، کارگروه فرهنگی و کارگروه فضای مجازی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) افتر در شهرستان سرخه انجام گرفت.

در این برنامه سرگروه های حلقات صالحین متربیان خود را به مطالعه کتاب تشویق کرده و از آن ها خواستند در طول هفته اوقاتی را جهت مطالعه آزاد در نظر بگیرند.

همچنین همزمان با بزرگداشت این هفته جلسه با اعضای صندوق قرض الحسنه تشکیل و فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) گزارشی را در خصوص روند انجام برنامه ها، نحوه کار صندوق، وام کارگشایی و کار آفرینی ارائه داد.

در ادامه پرسش و پاسخ بین اعضای حاضر در جلسه انجام گرفت.

گلباران قبور پاک شهدای روستا از دیگر ویژه برنامه های اجرای به همت این پایگاه مقاومت است. خوشبختانه بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کرده و با حضور بر سر قبور پاک شهیدان بار دیگر با آرمان های شهیدان تجدید بیعت کردند.

در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و با پیگیری های فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد یک دستگاه کپسول اکسیژن ویژه بیمار کرونایی که مبتلا بیماری خاص است؛ تهیه و در اختیار این خانواده قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها