آصفری در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

گام دوم انقلاب مقطع نقش آفرینی بسیج است/لازمه به کارگیری مدیرانی با روحیه و تفکر بسیجی برای رفع مشکلات

نماینده مردم ارک و کمیجان گفت: اگر به دنبال جامعه ای موفق در همه بخش ها هستیم باید تفکر بسیج در جامعه طنین انداز شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۴۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نقش بسیار ماندگار و اثرگذاری داشته و بسیاری از دستاوردها و موفقیت ها مرهون حضور میدانی بسیج در صحنه است.

وی افزود: حل مشکلات و خدمت به مردم در همه حوزه ها از عرصه های دفاع از امنیت و ارزش های اسلامی تا حضور برای رفع خلاء ها و خدمت صاقانه به مردم در هر شرایط مهمترین دستاورد بسیج است و بسیج عملکرد قابل قبولی دارد نقش آفرینی بسیج همواره اثرگذار بوده است.
 
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس اظهار کرد: نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی ، سیل،زلزله و کرونا توانست آثار و برکات بسیاری برای مردم داشته باشد.
 
وی بیان کرد: بسیج یک فرهنگ ارزشی است و امروز در تحقق گفتمان اسلام ناب محمدی و تشکیل تمدن اسلامی نیازمند به کارگیری فرهنگ و روحیه بسیجی هستیم.
 
آصفری با بیان اینکه گام دوم مقطع نقش آفرینی بسیج است،گفت: بسیج به عنوان مردمی ترین تشکیلات انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم و برای مردم بوده و لذا برای رسیدن به اهداف و پیشرفت های مد نظر مقام معظم رهبری باید فرهنگ بسیجی در همه بخش های کشور طنین انداز شود.
 
وی ادامه داد: امروز کسانی با فرهنگ بسیج مخالف هستند که منافع شخصی خود را در هطر می بینند و دنبال بی عدالتی و سوء استفاده از نظام اسلامی می باشند و اینها با گفتمان امام خمینی(ره) و آرمان های شهدا مخالف هستند.
 
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس اضافه کرد: اگر به دنبال جامعه ای موفق در همه بخش ها هستیم باید تفکر بسیج در جامعه طنین انداز شود و لازمه آن به کارگیری مدیران بسیجی و جهادی است که برای مردم شبانه روز تلاش کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: بسیج تنها نیروی نظامی است بلکه بسیج‌یک ارتش مردمی واکنش سریع است که در هر شرایطی برای مردم به صحنه می آید و توطئه های دشمنان را در هر نقطه و بخشی خنثی می کند و لذا امروز بخش مهمی از اقتدار ایران اسلامی مرهون بسیج است که باید قدر آن را بدانیم.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات