کاغذلو گفت:هیچ کارخانه در زمان تصدی بنده تعطیل نشده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۵۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین کاغذلو فرماندار سابق شهرستان ورامین در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان ورامین اظهار کرد: بنده در مدت سه سال و چهار ماهی که در خدمت مردم ورامین بودم تلاش کردم در خدمت گذاری مردم کوتاهی نداشته باشم و نمونه آن استفاده ورامین از سد مملو است که قبل از آن از آب چاه استفاده می کردند و امروز تمامی روستاهای ورامین از آب شهری استفاده می کنند.

وی گفت: پست ۶۳ کیلو وات شهرستان ورامین به مدت ۱۳ سال بلاتکلیف بود که در این مدت پیگیری سد و مردم دیگر افت فشار ندارند، در اکثر روستاهای ورامین اصلاح خطوط برق انجام شده تا مردم با افت فشار برق نداشته باشند و بزرگترین بخش استان تهران نیازمند احداث پست ۶۳ کیلو وات است تا مشکل برق در دشت ورامین به طور کامل حل شود.

فرماندار ورامین افزود: در حوزه صنعت همه کمیسیون ها و جلسات برگزار شد و به جرأت می توانم بگویم مشکلاتی که در شهرستان بود رفع می شود و انجام شده و هیچ کارخانه ای در زمان تصدی بنده در شهرستان تعطیل نشده است و دو کارخانه بزرگ در ورامین نیز شروع به کار کرد.

کاغذلو خاطرنشان کرد: در حوزه عشایری با توجه به تفاهم نامه ای که با قرار گاه خاتم انجام شده بود ۴۳ کیلومتر مسیر عشایری هموار شد تا عشایر در تردد مشکل خاصی نداشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه بهداشت درمان ۴۳ تخت به بیمارستان ها اضافه شد و ۱۲ تخت در حوزه ای سی یو بود که این تخت ها اضافه می شود در دوران کرونا با مشکلات جدی مواجه بودیم که این تحت ها به درد مردم دشت ورامین رسید.

فرماندار ورامین گفت: خبر خوشی برای مردم دشت ورامین دارم که امکانات و احداث پزشکی به بیمارستان مفتح تخصیص یافته و به زودی در بیمارستان نصب می شود.

وی در پایان گفت: در مدت سه گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه روستایی هزینه شده و خدمات خوبی به مردم روستایی ارائه شده است.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات