خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

حوزه زهرای اطهر فراشبند یادواره شهدا را برگزار کرد

حوزه زهرای اطهر فراشبند به مناسبت هفته بسیج، یادواره شهدا را برگزار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۵۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برنامه یادواره شهدا با حضور بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
سرهنگ محمد پورمنتصری فرمانده سپاه ناحیه فراشبند ضمن تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگران بیان کرد: شعار محوری امسال بسیج در سراسر کشور"بسیج پاره تن مردم " است.

وی پیروزی انقلاب را مرهون ایثارگری های شهدا و رزمندگان دانست و روحیه انقلابی و جهادی در بین نیروهای بسیج را باعث پیشرفت و آبادانی در کشور دانست.
سرهنگ پورمنتصری ادامه داد: تمامی این افتخارات در جمهوری اسلامی به همت و تلاش و داشتن تفکر بسیجی بوجود آمده است.
فرمانده سپاه ناحیه فراشبند خاطرنشان کرد : خداوند در سوره توبه آیه بیستم می فرماید ، آنها از سرزمین خود هجرت کردند و با جان و مال خود جهاد کردند ،آنان رستگارانند.
وی همچنین گفت: خداوند متعال می فرماید ، به کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده نپندارید بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند.
 سرهنگ پورمنتصری ادامه داد: حدیثی داریم از امام صادق (ع) از رسول خدا نقل میکند که ۳ گروه هستند که شفاعتشان نزد خدای متعال مورد قبول است ؛ پیامبران ، امامان و شهدا.
وی گفت : جای شهدا در بهشت اعلا یعنی فردوس است و خداوند زودتر از همه ،شهدا را وارد بهشت می کند
وی یادآوری کرد که ، شهدا انسانهایی با خصوصیات اخلاقی و ممتاز بودند و در خاطرات آنها این انسانیت قید شده است.
فرمانده سپاه ناحیه فراشبند به خاطرات خلبان، شهید دوران اشاره کرد و گفت: وی موقعی که میخواسته پلی را بمباران کند بدلیل حضور یک خودروی شخصی ابتدا از بمباران تفره می رود و بعدا اقدام می کند که این اوج انسانیت شهید را می رساند.
 سرهنگ پورمنتصری گفت : امیرالمومنین می فرماید: ایمان ۴ رکن دارد که صبر ، یقین ، عدل و جهاد می باشد و شهدا و رزمندگان تمام این صفات را دارند و امروز خانواده های شهدا و ایثارگران سرمایه های اصلی کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها