خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته بسیج بانوان بسیجی پایگاه نرجس خاتون (س) روستا اروانه از کارگاه اقتصاد مقاومتی حوله بافی و محصولات خانگی ناحیه سرخه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۶۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج و در جهت بزرگداشت این هفته بسیجیان پایگاه نرجس خاتون (س) روستا اروانه از کارگاه اقتصاد مقاومتی حوله بافی و محصولات خانگی ناحیه سرخه (طرح فدک) بازدید کردند.

گفتنی است 10 نفر از بسیجیان در این برنامه حضور یافته و از تولیدات سنتی این کارگاه استقبال کردند.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه حضرت آسیه (س) و مسئول این کارگاه حوله بافی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به قدمت حوله‌بافی در سرخه و رغبت نسل جوان و با هدف کمک به خانواده‌ها و اشتغال بانوان در خانه، اجرای طرح فدک توسط بسیج جامعه زنان ناحیه سرخه با کمک بسیجیان توانمند و علاقه‌مند از سال ۹۸ به بعد در راستای آموزش حوله‌بافی آغاز و کارگاه‌های حوله‌بافی راه‌اندازی شد.

او افزود: با پیگیری های انجام شده از طریق بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه این کارگاه همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد و این حضور زنان در عرصه اقتصادی، بافت فرش، بافت حوله و صنایع دیگر می‌تواند کمکی برای درآمد خانواده باشد.

مسئول کارگاه اقتصاد مقاومتی حوله بافی خاطرنشان کرد: بانوان هنرمند سرخه‌ای استقبال خوبی از این کارگاه‌ها کرده‌اند و اقدام به بافت حوله در طرح‌های مختلف و آموزش به کارآموزان علاقه‌مند می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها