فرمانده سپاه ناحيه خدابنده در گفت وگو با "بسيج":
زنجان-فرمانده سپاه ناحيه خدابنده با بیان اینکه تفکر بسیجی راهگشای حل مشکلات کشور است گفت: حفظ و نگهداری فرهنگ اصیل بسیجی برای پیشبرد اهداف نظام ضروری است.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۸۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

سرهنگ لطیفی در گفت وگو با خبرنگار بسيج زنجان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته مبارك بسيج اظهار كرد : تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ٤٢ سال از حیات پر برکت انقلاب، ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.

 

تفکر بسیجی راهگشاي مشكلات كشور است

 

وي با بيان اينكه هفته بسيج از ٢٩آبان ماه آغاز و تا ٥ آذرماه با شعار محوري "بسيج پاره تن مردم "برگزار مي شود،تصريح كرد:همزمان با هفته مذكور ٢٠٠برنامه در قالب ٣٥ عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در شهرستان خدابنده برگزار مي شود.

 

 لطیفی با بيان اينكه بسیج پیشرونده و پیش برنده بوده و برنامه های بسیج باید در راستای گام دوم انقلاب اسلامی توسط ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی، مدارس، دانشگاه ها و پایگاههای بسیج اجرا شود،عنوان كرد:بسيج در راهبرد ١٠ ساله خود بيانيه گام دوم انقلاب را سرلوحه عملكرد خود قرار داده است.

 

فرمانده سپاه ناحيه خدابنده با بیان اینکه تفکر بسیجی راه گشای حل مشکلات کشور است گفت: حفظ و نگهداری فرهنگ اصیل بسیجی برای پیشبرد اهداف نظام ضروری است.

 

اين مسئول در ادامه به مهمترین برنامه های هفته بسیج در اين شهرستان اشاره کرد و گفت:دیدار با خانواده شهدا، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم،برگزاري مسابقات ورزشی،نشست های روشنگری،تهیه و توزیع بسته های معیشتی،دیدار با ائمه جمعه،تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان،افتتاح پروژه آبرسانی روستای قازخلو اولیا، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه و کارگاه های اشتغال،حضور در جشنواره پایگاه های اسوه در زنجان و تهران،همایش اقتدار،برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،برپایی نمایشگاه آسیب های اجتماعی،یادواره های شهدا و...نمونه اي از اين برنامه هاست.



اين مسئول در پايان با اشاره به روز شمار هفته بسیج، تصریح کرد: از روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه روزهای هفته به نام بسیج و اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌ است.

ارسال نظرات