در هفته بسیج صورت گرفت:

سرکشی از خانواده شهید ابراهیم زمانی در دلوار

به مناسبت هفته بسیج فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) و جمعی از کارکنان این مرکز از خانوده شهید ابراهیم زمانی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی سرکشی نمودند.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۲۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، به مناسبت هفته بسیج فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) و جمعی از کارکنان این مرکز از خانوده شهید ابراهیم زمانی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی سرکشی نمودند.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در این دیدار عنوان داشت: بسط و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت و انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل های بعدی، از اولویت های اصلی سپاه، بسیج و تمامی ارگان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است چون همه ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

سرهنگ موسوی در ادامه افزود: خانواده شهدا نیز  به‌عنوان اسوه‌های مقاومت و ایثار، یکی از سرمایه های معنوی نظام هستند، چرا که در این مسیر روشن فرزندانی را تربیت کردند که به خیر واقعی یعنی شهادت  نائل آمدند.

شهید ابراهیم زمانی از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از بخش سالحی دلوار می باشد که در عملیات خیبر منطقه شط علی در حمله شیمیایی  نیرو های بعثی مجروح و در سال 1365 در اثر جراحات شیمیایی به فیض شهادت نائل می گردد.

سرکشی از خانواده شهید ابراهیم زمانی در دلوار

سرکشی از خانواده شهید ابراهیم زمانی در دلوار

سرکشی از خانواده شهید ابراهیم زمانی در دلوار

پایان خبر/

ارسال نظرات