خبرهای داغ:
در سپاه فلاورجان برگزار گردید:

همایش تجلیل از صندوق های قرض الحسنه برتر و گروه های جهادی

کد خبر: ۹۳۹۲۳۶۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان :  همزمان با هفته بسیج همایش  تجلیل از گروه های جهـادی و صندوق هـای قرض الحسنه برتر با حضور سردار مقوا ساز جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) ، سرهنگ پاسدار عجمی مسئول بسیج سـازنـدگی سـپاه حضـرت صـاحب الـزمان (ع)، مسئولیـن ، ائـمـه جمـعه و جـماعـات و بسیـجیان شهرستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حسینه شهدای این ناحیه بر گزار گردید که سرهنگ پاسدار جواد فصیحی فرمانده ناحیه ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از برنامه های انجام شده در شهرستان فلاورجان را ارائه نمود .

در ادامه سردار علی مقوا ساز جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) افزود: تمـام بسیجیان و اقشـار با خدا معـامـله می کنند و از وقت ، زندگی ، مال و هرچه در دست دارند گذشت می نمایند تا بتوانند به فرامین امام خامنه ای در بخش محرومیت زدایی لبیک بگویند.

ایشان در ادامه به بحث صندوق های قرض الحسنه پرداخت و افزود: تمام عرصه های صندوق های  قرض الحسنه باید با محـوریت مـساجد به سـمت اشـتغال زایی و ایـجاد بنـگاه ها و شرکت تعاونی ها زود بازده حرکت کنند تا بتوانند مشکلات اقتصادی ، معیشتی مردم را حل و مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و دین خدا امید وار نمایند.

سردار مقوا ساز در ادامه اذعان داشت : حضرت امام خمینی (ره) در سال 1341 فرمودند به بسیج نیازمندیم ، سال 42 نیز تکرار نمودند ، سال 57 و 58 قبل از تشکیل بسیج هم تکرار نمودند که نیاز به بسیج داریم و نیز فرمودند پیغمبران خدا و ائمه اطهار هم مردم را بسیج کردند تا جلوی کفر و ظلم ایستادگی نمایند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد : مکتب بسیج در راه مکتب ائمه و رسول خدا می باشد و می بینیم که حضرت امام (ره) پیام تشکیل بسیج را میدهند و بسیج شکل می گیرد تا تمام قوای خود را جمع نماید که بتواند در تمام عرصه ها ، جهادی ، سازندگی ، اقتصادی شروع به فعالیت کند.  

گفتنی است در پایان این برنامه از نفرات برتر صندوق های قرض الحسنه و گروه های جهادی تقدیر و گردید هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار