خبرهای داغ:
فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور کرده و در هر بخشی که وارد شده، بدون چشمداشت گره‌ها را با اراده‌ پولادین و جهادی‌اش باز کرده و موانع را از سر راه برداشته است.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۲۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در یادداشتی نوشت هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود، لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم، به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کردند و تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد.

امروز که بیش از ۴ دهه از فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهدیم با رهبری داعیانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، شجره طیبه بسیج تنومند شده و شاخ و برگ‌هایش در حال عالم‌گیر شدن است.

بسیج این لشکر قدرتمند، مخلص و بی‌ریا در دفاع مقدس برای عالم خصوصاً قدرت‌های مادی و مستکبر ثابت کرد که می‌توان با اتکا به ایمان الهی و نگاه به لسان ولایت فقیه و عمل به مکتب عاشورا، حماسه‌ساز تاریخ شود و قدرت‌های مستکبر و ضد بشری را از دشمن بعثی تا غرب و شرق را در هم شکست.

امروزه عطر بسیج در فضای عالم پخش شده و کشور‌های منطقه با الگوگیری از بسیج امام خمینی (ره) در مقابل قدرت‌های ضد بشری و شقی‌ترین انسان‌های تاریخ که تا بن دندان مسلح هستند مردانه می‌ایستند و قدرتمندانه آن‌ها را در هم می‌شکنند و این است کارکرد لشکر مخلص خدا، که امام بزرگوار ما بنا نهاد.

فرهنگ بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور کرده و در هر بخشی که وارد شده، بدون چشمداشت گره‌ها را با اراده پولادین و جهادی‌اش باز کرده و موانع را از سر راه برداشته و شاهد این مدعا تقدیم هزاران شهید گرانقدر بسیجی است که این ملت عظیم‌الشان تقدیم پیشگاه الهی نموده است.

بسیج به خود می‌بالد که امامین انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند که خود را بسیجی بنامند. هنگامی که ارزشمندترین، مؤمن‌ترین، با اخلاص‌ترین، جهادی‌ترین و شجاع‌ترین انسان‌ها در بسیج مردمی حضور دارند لازم است میدان‌های خدمت در همه عرصه‌ها بر روی متخصصان بسیجی گشوده شود و این دلسوختگان مکتب عاشورا شایسته خدمتگزاری به این ملت همیشه قهرمان باشند تا گره‌ها و مشکلات را که در عرصه‌های مختلف گریبان گیر آن‌ها شده است با روحیه جهادی در کمترین زمان ممکن برطرف سازند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و هفته بسیج را به همه بسیجیان سلحشور، خصوصاً بسیجیان سرافراز استان خراسان جنوبی تبریک عرض کرده و امید است که شجره طیبه بسیج مردمی بتواند تحت راهبرد‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مقتدرانه به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس

ارسال نظرات
پر بیننده ها