خبرهای داغ:
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج بار دیگر با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدّظله‌العالی)، تجدید بیعت می نماید.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۳۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
أَلَم تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ
(سوره ابراهیم آیه۲۴)
آیا ندیدی چگونه خداوند «کلمه طیبه» (و گفتار پاکیزه) را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرده که ریشه آن (در زمین) ثابت، و شاخه آن در آسمان است؟!

امام خمینی(ره):
بسیج لشکر مخلص خداست.‎‏ ‎‏ ‎‏

امام خامنه ای(مدظله العالی): جمهوری اسلامی به برکت تفکّر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست‌ناپذیر است.

هفته اول آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.
بدون تردید دوراندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس این نهاد مقدس و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سال‌های بعد و دفاع مقدس امت اسلامی، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

بسیج میعادگاه تمام جامعه و مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و نیل به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
بسیج تجلی حضور و آمادگی در راستای اهداف وآرمان هایی است که اسلام عزیز و حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه بر آن عنایت دارند؛ لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر ارواحنافداه یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.

افتخارآفرینی های بی نظیر و بی بدیل و جانانه و قهرمانانه بسیجیان عزیز در هشت سال دفاع مقدس، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و ایران اسلامی، خدمات گسترده در عرصه های اجتماعی در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله و حضور مقتدرانه در عرصه جهاد سلامت و همراهی و همدلی با کادر درمان و افراد آسیب پذیر در شرایط بحران ویروس منحوس کرنا و هزاران خدمت پر افتخار دیگر نشان از تفکر انقلابی، ولایت پذیری، بصیرت، شجاعت، ایثار و مقاومت و اراده خلل ناپذیر و استوار آنان است.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج بار دیگر با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدّظله‌العالی)،تجدید بیعت نموده و از همه طلاب و فضلا و دانشجویان و دانشگاهیان و آحاد ملت شریف و قهرمان ایران می خواهد در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی با استفاده از مبانی غنی دینی و مبتنی بر اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و پاسدار پرچم مقاومت، ایثار و ایستادگی که سردار رشید اسلام، سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز علمدار آن بودند، باشند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظرات