خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم:

تلاش برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های مهم بسیج است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: امروز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شجره طیبه بسیج، تلاش همه جانبه برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۴۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

تلاش برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت‌های مهم بسیج است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران قم که در سالن جلسات جامعه الزهرا (س) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانی بسیار پرمعنا که شعار امسال هفته بسیج نیز انتخاب شده، این شجره طیبه را پاره تن مردم توصیف کردند و این نشان می‌دهد که حقیقتاً بسیج از مردم و برای مردم است و در مسیر خدمت به آن‌ها بر اساس گفتمان امام و رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی، همه جانبه در میدان حضور دارد.


وی افزود: بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، بسیج در همه میادین دفاع سخت، نیمه‌سخت و نرم آماده به کار باید باشد و انصافاً در این راستا در طول این چهل و سال همین گونه بوده است.


وی با تأکید بر این که امروز یکی از رسالت‌های مهم بسیج، تلاش در جهت تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم است، گفت: یکی از محور‌های این بیانیه بسیار مهم و راهبردی که اتفاقاً بسیج طلاب در بخش خواهران نیز به شدت می‌تواند در این زمینه مفید و مؤثر واقع شود، ناظر به بحث سبک زندگی و ارایه الگوی سالم در این رابطه بر اساس آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی است.


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بیان داشت: در وضعیت کنونی که دشمن به شدت در عرصه رسانه و جنگ نرم ورود پیدا کرده، جهاد علمی، فرهنگی و تبیینی از مهم‌ترین وظایف بانوان طلبه به خصوص کسانی است که در سنگر بسیج مشغول به خدمت رسانی هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار