خبرهای داغ:
امام جمعه شوش گفت: تریبون نمازجمعه شوش برای بیان مشکلات و مطالبات مردم در اختیار مطالبه‌گران قرار داده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۴۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

حجت‌الاسلام مهدی علیزاده اصل روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج افزود: شهروندان می‌توانند درخواست خود را برای بیان مسائل انتقادی و مطالبات مردمی البته با رعایت انصاف و به صورت کارشناسی همراه با راهکار علمی و عملی به صورت مکتوب به دفتر امام جمعه شوش دانیال (ع) ارائه دهند تا با برنامه‌ریزی ستاد نمازجمعه یک هفته را در اختیارشان قرار دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش یکی از راه‌های جذب نوجوانان و جوانان به نماز جمعه را استفاده از ظرفیت آنها در مدیریت و اجرای نماز جمعه دانست و افزود: ستاد برگزاری نماز جمعه شوش برای جذب نوجوانان، برنامه‌ها و فعالیت‌های متفاوتی انجام داده که یکی از آنها در اختیار گذاشتن اجرای نماز به کودکان، نوجوانان و جوانان است.

وی با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از این برنامه ادامه داد: این کار نشان می‌دهد استعدادها و قابلیت‌های فراوانی در میان فرزندان این شهر وجود دارد که اگر شکوفا شوند می‌توانند در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.

امام جمعه شوش بیان کرد: هر هفته با برنامه‌ریزی ستاد نماز جمعه، نوجوانان و جوانان مساجد، هیات‌های مذهبی و کانون فرهنگی، اجرای نماز جمعه را برعهده می‌گیرند که این کار به منظور استفاده از ظرفیت تمام نوجوانان و جوانان مناطق مختلف شهر به صورت چرخشی انجام می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: یکی دیگر از فعالیت‌ها برگزاری دعای توسل مقابل منازل شهدای شهرستان شوش است که سه‌شنبه شب‌ها با حضور در منزل شهید یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام علیزاده اصل گفت: این مراسم با همکاری ستاد نمازجمعه، هیئت رزمندگان اسلام با نوای مداحان هئیت مجمع‌الذاکرین این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها