خبرهای داغ:
دبیر اجرایی نمایشگاه «خدمت بی منت» استان خوزستان از افتتاح این نمایشگاه با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۶۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

منصور شوشتری پیش از ظهر دوشنبه به مناسبت هفته بسیج و با حضور سردار حسن شاهوار پور و هیئت همراه در آئین افتتاح نمایشگاه خدمت بی منت در محل مجتمع فرهنگی رفاهی فجر اهواز اظهار کرد: در این نمایشگاه توانمندی، فعالیت‌ها و اقدامات مؤسسات و شرکت‌های تابعه نمایندگی بنیاد تعاون بسیج در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: با همیاری و همکاری مؤسسات و شرکت‌های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی‌های فرمانده سپاه استان و همچنین جانشین سپاه ولی‌عصر و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج این نمایشگاه برگزار شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه «خدمت بی منت» استان خوزستان افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان، مسئولان و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محورهای بهداشت و درمان، مسکن و عمران، پشتیبانی از کسب‌وکارهای خانگی، حمل‌ونقل جاده‌ای، علمی و آموزشی و سایر موارد برپا شده است.

شوشتری در ادامه مدت زمان برپایی این نمایشگاه را ۱۰ روز (۲۸ آبان ماه تا ۸ آذرماه سال جاری) اعلام کرد و گفت: از جمله خدمات دیگر این نمایشگاه می‌توان به ویزیت رایگان توسط پزشک، معاینات اولیه پزشکی مراجعه‌کنندگان (تست قند، فشار خون، بینایی‌سنج، اندازه‌گیری قد و وزن و سایر موارد) اشاره کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه نیز انواع محصولات غذایی، صنایع‌دستی، ترشی جات و شیرینی‌جات خانگی، خدمات قابل ارائه مرکز مهر شفا بسیج مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان شامل بسته‌های بیمه‌های مکمل درمان، تأمین اجتماعی، مددکاری، درمان زوج‌های نابارور، صدور کارت اخذ درمان و سایر موارد معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها