مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان گفت: دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان پیر جماران امام خمینی(ره) را به حق می توان از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۷۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، عارف رئوفی با صدرو پیامی ضمن تبریک دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی افزود: آن فرازهای تکرار ناشدنی از وصف بسیجیان به پیشگامان رهایی، بوسیدن دست آنان و افتخار به بسیجی بودن توسط امام راحل از یک سو و انتظارات متعالی چون راه اندازی هسته های مقاومت در جهان، حل مسائل اعتقادی و بنیادین جامعه ی مخاطب از سوی دیگر و اتمام حجت با مسئولان بیش از هر چیز نشان از عمق نگاه راهبردی ایشان به این شجره ی طیبه است.
وی بیان داشت: در پیام رهبر کبیر انقلاب خطاب به دانشجویان بسیجی آمده است: «اگر مسئولان نظام اسلامی لحظه ای از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت»، چنانکه این نوع نگاه در بیانات خلف صالح او امام خامنه ای تسری می یابد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان اظهارداشت: آنجا که معظم له در دیدار دانشجویان بسیجی، آن ها را در این مملکت صاحبخانه خوانده و جایگاه ایشان را در کنار خودشان یعنی در خیمه ی فرماندهی انقلاب ترسیم می کنند، تکلیف را بیش از پیش بر همگان روشن می کنند!
 وی گفت: اما امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی این شجره ی طیبه و درخت تناور و پرثمر با چنان پشتوانه ی مبنایی و محتوایی برگرفته از کلام امامین امت در این پیچ تاریخی انقلاب نقش آفرینی می کند.
رئوفی ادامه داد: به واقع در این مقطع حساس هدف بسیج دانشجویی تحقق دانشگاه تمدن ساز است و رهگذر آن نیز جز ارائه ی نمونه های موفق از توصیه های هفت گانه ی امام المسلمین در بیانیه ی گام دوم در کوتاه مدت و تحقق کامل آن در ادامه نخواهد بود.
وی ادامه داد: در ایامی که گذشت دانشجویان بسیجی، این فرزندان غیور هرمزگان حماسه ها آفریدند. از تزریق بیش از 91 هزار دز واکسن تا حضور داوطلبانه در بخش های کویید۱۹ ،از مطالبه ی تخصصی و مساله محور در باب عدالت و مبارزه با فساد تا پاسخگو نمودن مسئولان در تعامل با مردم، از تبیین و روشنگری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تا خدمات ارزشمند جهادی، رزمایش های متعدد کمک های مؤمنانه و هم اکنون نیز در مناطق زلزله زده ی استان گمنام و صدالبته خوشنام مشغول مجاهدت اند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان گفت: این مسیر ارزشمند از این پس نیز به مدد الهی تداوم یافته و در مسیر هدف هم به إکمال خواهد رسید و هم ذخیره ای ارزشمند از نخبگان توانمند تراز انقلاب اسلامی را برای استان و کشور به ارمغان خواهد آورد.
وی ضمن تبریک این روز بزرگ حضور یکایک دانشجویان بسیجی و آنان که دل در گرو این انقلاب دارند، عرضه داشت که بسیج دانشجویی استان هرمزگان تا فتح همه ی خرمشهرهای پیش روی و تحقق مطالبه ی امام امت از پای نخواهد نشست و پرچم آرمانخواهی و مطالبه گری را زمین نخواهد گذاشت.

ارسال نظرات