امام جمعه دامغان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، عزم و اراده و اخلاص بسیجیان در مقابله با مستکبران عالم و خدمت به اسلام و مردم را ستودنی خواند.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۱۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان و امام جمعه دامغان که به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان صادر شده، بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ.
سوره انفال آیه ۶۲

ملتی که در خط «اسلام ناب محمدی» و مخالف با «استکبار» و «پول پرستی» و «تحجرگرایی» و «مقدس نمایی» است، باید همه افرادش «بسیجی» باشند.
امام خمینی (ره) " ۲ آذر ۱۳۶۷- صحیفه امام، جلد ۲۱ - صفحه ۱۹۵ "

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) با هدف استقرار نظام توحیدی و فتح سنگر‌های کلیدی عالم است.

اگر بسیج در دوران دفاع مقدس یک سازمان دفاعی و پشتیبانی بود، اکنون به یک تفکر و تشکل جهانی در جبهه مقاومت برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان و مستکبرین عالم تبدیل شده تا زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.

درخشش بسیج در پیشرفت علمی، فرهنگی و خدمات اجتماعی، رفع مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف، مخصوصا در عرصه سلامت و مقابله با کرونا نشان از اخلاص بسیجیان و پویایی این شجره طیبه دارد.

اینجانب فرارسیدن هفته بسبج را به محضر پرچمدار و یادگار بزرگ دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و خانواده بزرگ جانبازان و ایثارگران و بسیجیان قهرمان و جبهه مقاومت در سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون بسیجیان سرافراز را از خداوند متعال خواستارم.

محمد حسن رستمیان
مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان و امام جمعه دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها