دهقان در رزمایش بزرگ اقتدار گروه های جهادی: توسعه اردو‌های جهادی بسیج هم از نظر کمی و هم کیفی که از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۴۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در ادامه این مراسم با تبریک هفته بسیج به خدمات گروه‌های جهادی درشهرستان بهاباد با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم محروم جامعه محور این رزمایش بزرگ جهادی است، ابراز داشت: کشاورزی، دامداری و معیشت، بهداشت و درمان، فرهنگی و علمی پژوهشی محور‌ها و بخش‌های اصلی رزمایش بزرگ جهادگران در سراسر کشور وشهرستان بهاباد هستند که تا پایان هفته بسیج ادامه دارد.
وی بیان کرد: رزمایش بزرگ جهادگران با عنوان "اقتدار جهادگران بسیج" با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی به همت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف و مشارکت اقشار مختلف بسیج درحال برگزاری است.
وی گفت:امروز گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجام طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، اجرای طرح‌های مربوط به آب و کشاورزی، مبارزه با بیماری منحوس کرونا، رزمایش کمک مومنانه، ویزیت و خدمات رایگان پزشکی نقش‌آفرینی می کنند.
سرهنگ سعید دهقان یکی از نیاز‌های امروز جامعه را ترویج فرهنگ کار و جهاد عنوان کرد و گفت: اردو‌های جهادی بسیج، سهم به سزایی در این مسئله دارند و باید اذعان داشت که فراگیر شدن و تقویت حرکت‌های جهادی بسیج، برکات زیادی را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه ۳۴ گروه جهادی دربهاباد خدمات جهادی ارائه میدهند اظهارداشت: توسعه اردو‌های جهادی بسیج هم از نظر کمی و هم کیفی که از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است.
سرهنگ دهقان اضافه کرد: بسیج همواره در خدمت مردم است؛ همان‌طوری که از دل مردم برآمده و در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز ثابت کرده است که همواره برای مردم از جان خود نیز می‌گذرد.
او گفت: بسیج تحت تدابیر و نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت به آحاد جامعه عمل خواهد کرد و گروه‌های جهادی نیز از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد.
رزمایش بزرگ اقتدار گروه‌های جهادی بسیج با هدف محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور با حضور ۳۴ گروه جهادی دربهاباد وبا حضور فرماندار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج وجمعی از مسئولان درمقبره علامه ملا عبدالله بهابادی بهاباد با شکوه خاصی وبا رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد.

ارسال نظرات