فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه سمنان گفت: بسیج یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ملی در نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۶۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در سومین روز هفته بسیج نشست صمیمی فرماندهی و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج نورالمهدی (عج) با فرمانده سپاه ناحیه سمنان در دفتر ایشان برگزار شد.

سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه سمنان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ساماندهی بسیجیان و جذب حداکثری در بسیج یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که فرماندهان پایگاه‌های بسیج باید آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج باید با رویکرد ارتقای کیفی دنبال شود و به بهترین شکل ممکن برنامه‌ها ارائه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه سمنان از فرماندهی و بسیجیان این پایگاه بابت دریافت رتبه اول استانی و شهرستانی تقدیر کرد و گفت: این رویه باید در اجرای برنامه‌ها و اهداف پیش رو همچنان دنبال شود.

سرهنگ عبداللهی با تأکید بر اینکه بسیجی باید روحیه جهادی داشته باشد، گفت: اتکای بسیج و بسیجی باید بر ذات اقدس الهی باشد و تقویت ایمان و خودباوری را در خود همواره در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: بسیج یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ملی در نظام جمهوری اسلامی است و تفکر بسیجی یعنی انجام کارهای نشدنی و باید گفت مهم‌ترین ویژگی بسیج، انجام کارهای بزرگ و سخت با اتکا به روحیه ایمان و خودباوری است.

عبدالحمید اختری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نورالمهدی (عج) سمنان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این پایگاه اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی بسیجیان این پایگاه اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها است.

وی از پشتیبانی و ابراز محبت فرمانده سپاه ناحیه سمنان تقدیر کرد و گفت: قطعاً رهنمودها و راهنمایی‌ها در راستای تعالی بسیج و جایگاه بسیج می‌تواند در ادامه مسیر اثرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها