خبرهای داغ:

برگزاری همایش نذر چادر مادرم حضرت زهرا (س) در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_همایش نذر چادر مادرم حضرت زهرا (س) به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در محله اسلامی شهرک فدک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۸۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت هفته بسیج، همایش نذر چادر مادرم فاطمه زهرا (س) در مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی محله اسلامی شهرک فدک شاهرود برگزار شد.
در این همایش که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود و همکاری محله اسلامی شهرک فدک و پایگاه‌های بسیج طهورا حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) و فدک حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، جانشین سپاه ناحیه، معاونین آموزش و پرورش شاهرود، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) و بسیج خواهران صدیقه کبری (س) برگزار شد، به تعدادی از دختران چادر اهدا شد.
اجرای برنامه‌های متنوع و شاد و مسابقه از دیگر فعالیت‌ها در این مراسم بود.
فریبا ابوحمزه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود هدف از این همایش را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و اهدا چادر به خانواده‌های کم برخوردار شاهرود عنوان کرد و گفت: در این طرح ۱۵۰ قواره چادر مشکی و رنگی اهدایی خیرین و ادارات تهیه و به دختران و بانوان علاقمند اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار