خبرهای داغ:
سه پروژه عمرانی همزمان با نکوداشت هفته بسیج در نقده افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۱۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، امروز با حضور طالب رحیمی جانشین سپاه شهداء استان، اکبر نوروزی فرمانده سپاه شهرستان، شاکر فرماندار و سایر مسئولین مرکز رشد، فناوری و خلاقیت شهید حکمت در راستای ساماندهی و حمایت از مبتکرین، مخترعین افتتاح شد.

همچنین امروز زمینِ ساختمان حوزه مقاومت بسیج امام سجاد با 7 هزار و ۵۰۰ بسیجی، ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج و یک گردان با حضور حجت الاسلام منیری امام جمعه محمدیار و ماموستا تمرنژاد روحانی اهل سنت، همچنین شاکر فرماندار نقده کلنگ زنی شد.

این پروژه در دو فاز ساختمان اداری و سالن ورزشی طرح ریزی شده‌ است، ساختمان اداری به مساحت ۲۷۵ مترمربع احداث و فاز دوم آن سال آینده با افزایش مساحت کلنگ زنی خواهد شد؛ مساحت زمین درنظر گرفته شده ۱۴۶۸ مترمربع می‌باشد.

اعتبار تخصیص یافته برای قسمت اداری این پروژه یک میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان است.

مسئولین در تازه کند جبل حضور یافته و خانه‌ عالم به مساحت ۹۰ مترمربع با بودجه‌ تخصیصی ۱۳۰ میلیون تومان را افتتاح کردند.

 لازم به ذکر است این پروژه با کمک مالی سپاه و خیرین همچنین ۲۰ روز کار شبانه روزی آماده افتتاح در هفته‌ی بسیج شده است..

به مناسبت نکوداشت هفته بسیج، مهمانسرای حسینیه ثارالله سپاه نقده نیز با حضور مسئولان افتتاح شد

اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروس‌های نقده

در ادامه این مراسم ۲۰ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، بخاری گازی، یک تخته فرش سه در چهار، پتو، سرویس قاشق و سرویس سینی آرکوپال با ارزش نقدی ۴۰۰ میلیون تومان به نوعروسان هدیه شد.

توزیع بسته‌های معیشتی، مانور و آموزش نظامی به بسیجیان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی همچنین نشست هم اندیشی نیز از جمله سایر برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام

ارسال نظرات