مهدی کاشفی گفت: رزمایش بزرگ جهادگران با هدف محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور با حضور ۱۱۰ گروه جهادی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۲۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان مهدی کاشفی با بیان اینکه رزمایش بزرگ جهادگران همزمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار شده است، تاکید کرد: امروز دومین روز از رزمایش با مشاوره حقوقی، خدمات درمانی، توزیع اقلام مورد نیاز مردم و بسته‌های معیشتی و… ادامه یافته است.
وی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت بسیجیان در روستاهای محروم استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: ۱۱۰ گروه جهادی در سراسر استان با این رزمایش همکاری می‌کنند و در بخش‌های مختلف عمرانی، درمانی و… شاهد ارائه خدمت به مردم نقاط محروم استان هستیم.
رئیس بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه در قالب این رزمایش ۷۲ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز به همت جهادگران استان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: این طرح‌ها شامل عمرانی، خانه سازی، دامداری و… در روستاهای محروم با هدف ارتقای خدمت رسانی و افزایش ماندگاری روستاییان و توانمند سازی خانوار روستایی صورت گرفته است.
کاشفی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم محروم جامعه محور این رزمایش بزرگ جهادی است، ابراز داشت: کشاورزی، دامداری و معیشت، بهداشت و درمان، فرهنگی و علمی پژوهشی محورها و بخش‌های اصلی رزمایش بزرگ جهادگران در سراسر کشور و استان سمنان هستند که تا پایان هفته بسیج در سراسر استان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها