خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج بسیجیان پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه با پیشکسوتان و بسیجیان فعال خود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۶۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج و با پاس قدردانی از پیشکسوتان بسیجی و بسیجیان فعال اعضای شورای پایگاه مقاومت ولی عصر (عج) روستای اروانه در سرخه، با برادران بسیجی در محل کارشان دیدار و گفتگو کردند.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از زمان تاسیس بسیج تا امروز این نهاد مردمی در عرصه های متعدد حضور داشته و بسیار تاثیرگذار بوده و همچون پشتوانه ای محکم در کنار نظام و انقلاب بوده است. 

او افزود: باید پیشکسوتان در صحنه باشند؛ البته برخی از پیشکسوتان ما امروز در کسوت بازنشستگی هستند، اما لازم است مراسم‌هایی برای تقدیر از این بزرگواران برگزار و راهکارهایی برای استفاده هر چه بهتر و بیشتر از آنان اندیشیده شود.

فرمانده پایگاه مقاومت ولی عصر (عج) در ادامه اضافه کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز در پیام‌های خویش عبارات به خصوصی در رابطه با پیشکسوتان جهاد و شهادت به کار برده‌اند و تاکید فرموده‌اند که نگذارید، اینان در پیچ و خم مشکلات و مسائل زندگی به فراموشی سپرده شوند.

حافظی عنوان کرد: با هدف تحقق این مهم دیدار با برادران بسیجی این پایگاه سیف الله حافظی، خلیل حافظی عضو محترم اسبق شورای پایگاه، محمد داودی مسئول محترم دارالقرآن، مهدی داودی و روح الله حافظی انجام و به پاس زحماتشان از آن ها قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها