خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: ملت ما ملت امام حسین است و ملتی که در مکتب اهل بیت زندگی می کند و به مبانی دینی خود عشق می ورزد، قطعا در روزهای سخت در کنار هم قرار گرفته و یکدیگر را یاری می کنند.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۷۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه آبیک بیان کرد: مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه امر و دستور نفرمودند بلکه با این کلمه محبت آمیز گفتند خوب است رزمایش مواسات انجام بشود و مردم این همه حماسه را خلق کردند.

وی افزود: خیرین و معتمدین و مردم نوع دوست قزوین بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان جهت اجرای نیات خیر به سپاه و بسیج اهدا کردند که این امر نشان از اعتماد مردم به بسیج و سپاه است و این افتخار بزرگی برای ماست.

سردار رفیعی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی انصافا پای کار آمدند و باید قدردان مدافعان سلامت باشیم به خصوص در روزهای ابتدای شیوع کرونا که ضد انقلاب و استکبار جهانی هجمه های زیادی وارد کرده بود، اما ملت ما با همین روحیه بسیجی پای کار آمدند.

وی یاداور شد: ملت ما ملت امام حسین است و ملتی که در مکتب اهل بیت زندگی می کند و به مبانی دینی خود عشق می ورزد، قطعا در روزهای سخت در کنار هم قرار گرفته و یکدیگر را یاری می کنند.

سردار آتانی گفت: سپاه پاسداران و بسیج عزیز دوباره به صحنه آمد به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمد و ظرفیت شبکه درمانی خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داد و مفتخریم که بیش از ۹۰ هزار نفر مردم قزوین توسط کادر درمان سپاه استان واکسینه شدند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها