همزمان با هفته مبارک بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج ام الائمه خواهران منج نشست فرهنگی با موضوع تحکیم بنیان خانواده در بخش منج شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۹۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج نشست فرهنگی با موضوع  تحکیم خانواده با حضور خواهران بسیجی در مسجد انصارالحسین علیه السلام منج برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام هدایت فرامرزی با تبریک هفته بسیج گفت: نهاد خانواده از منظر اسلام دارای جایگاه و قداست ویژه ای است.

کارسناس مسایل مذهبی افزود: مادران نقش اساسی در تحکیم خانواده دارند و در دفاع مقدس و در انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی درجهت تشویق فرزندان خود برای حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشتند وخود نیز پیشگام خدمت رسانی به مردم و رزمندگان اسلام بودند.

حجت الاسلام فرامرزی تصریح کرد: نهادخانواده ازمنظراسلام دارای جایگاه وقداست ویژه ای است که قابل مقایسه با هیچ نهاد دیگری نیست.

وی بیان داشت: نهادخانواده زیربنا و اساس همه ی نهادهای ارجمند در اسلام است و خطری که امروز نسل بشر را تهدید می کند تقدس زدایی ازخانواده است،سران استکبار و استثمار که قداست خانواده رامانعی اساسی در برابر مطامع وخواسته های نامشروع خود می بینند باهمه توان تلاش می کننددرجهت تقدس زدایی ازخانواده فرهنگ سازی کنند.

حجت الاسلام فرامرزی در پایان تاکید کرد: ازنگاه تقدس زدایان هدف ازتشکیل خانواده بهره گیری جنسی است و هدفی جز این وجود ندارد،اما از نگاه قرآن و احادیث ائمه ی اطهار علیهم السلام ، تشکیل خانواده دارای حکمت ها و دلایل متنوع روانی، اخلاقی، اجتماعی و دینی است و این حکمت ها در واقع اصول و پایه های تاکید اسلام برتشکیل خانواده و ضرورت تقویت و تحکیم این نهاد شمرده می شوند

ارسال نظرات