فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تشکیل تمدن اسلامی لازمه فتح سنگرهای کلیدی توسط اسلام است/نقش مداحان در تبیین و ترویج ارزش های اسلامی با اهمیت است

سردار کریمی گفت: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این تنها با محقق شدن تمدن اسلامی محقق می شود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی است و لازمه آن عملیاتی نمودن فرامین امامین انقلاب اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امروز باید در راس همه امور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۹۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اولین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در مسجد القائم شهر محلات گفت:به برکت ایثار و مجاهدت شهدا، رزمندگان و مردم شجاع و دلاور ایران اسلامی که هرآنچه در توان گذاشتند به میدان آوردند اسلام ناب محمدی احیا شد و انقلاب اسلامی شکل گرفت و در چهل سال اول انقلاب علیرغم همه مشکلات و توطئه های دشمنان مسیر نورانی انقلاب استمرار پیدا کرد و امروز در اوج اقتدار و سربلندی است.
 
وی افزود: جهادی که ملت ایران و بسیجیان جبهه حق در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی محقق کردند تحقق سطح استراتژیک بود و در جهادهایی که در چهل سال اول انقلاب اسلامی رقم خورد شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شد و البته دستاوردهای بسیاری نیز خلق شد که برگرفته از خون مطهر شهدا است.
 
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان، بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی با هدایت های امامین انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و نظام اسلامی امروز با فرهنگ و تفکر بسیجی به این درجه از اقتدار رسیده و دستاوردهای زیادی خلق شده است.
 
وی بیان کرد: شهدا سرمایه های انقلاب اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند و امروز عزت ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت های شهدا در عرصه های مختلف است و ما در قبال شهدا مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.
 
کریمی گفت: مکتب اسلام ناب محمدی ملت ایران را با هدایت های امامین انقلاب اسلامی منسجم دور یکدیگر جمع کرد و آنها را برای رسیدن به اهداف بلند متحد ساخت و امروز این انسجام و اتحاد باید برای تشکیل تمدن انقلاب اسلامی تقویت شود.
 
وی ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی یعنی اینکه ما از سطح استراتژیک خارج شدیم و به سطح ایدئولوژیک رسیدیم و برای ماندگاری انقلاب اسلامی بسیجیان باید همچون گذشته نقش آفرینی کنند و برای استمرار انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار باید سطح ایدئولوژیک را ادامه بدهیم.
 
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: امروز به برکت بصیرت انقلابی و حضور به موقع مردم دولت مردمی و انقلابی شکل گرفته و لذا همه باید دولت را برای موفقیت و تشکیل دولت اسلامی کمک کنیم و ملت ایران باید قله های بلند را فتح کند.
 
وی با تأکید بر اینکه اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این تنها با محقق شدن تمدن اسلامی محقق می شود،گفت: مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی است و لازمه آن عملیاتی نمودن فرامین امامین انقلاب اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امروز باید در راس همه امور قرار گیرد.
 
کریمی تأکید کرد: توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، ولایتمداری و حضور مردم در چهل سال اول تمام محدودیت ها را به فرصت ها تبدیل کرده و بزرگترین موفقیت ها را رقم زده و دستاوردهای زیادی را به ماندگار گذاشته و این سه مولفه روز به روز باید تقویت شود.
 
وی با بیان اینکه جامعه روحانیت و مداحان در طول دفاع مقدس و چهل سال انقلاب اسلامی نقش موثری در هدایت مردم به سمت ارزش های اسلامی ایفا کرده اند،گفت: این نقش باید در گام دوم انقلاب پر رنگ تر باشد و بتوانند جوانان را با ارزش های اسلامی آشنا کنند.
 
 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تبیین و ترویج ارزش های اسلامی مهمترین اقدام مداحان در دفاع مقدس بود و امروز باید نهضت تبیین و ترویج ارزش های اسلامی در گام دوم انقلاب رقم بخورد.
 
وی با بیان اینکه نقش مداحان و طلاب در دفاع مقدس باید بایکدیگر تبیین شود ،گفت:مداحان در ایجاد انگیزه در بین رزمندگان نقش موثری ایفا کردند و طلاب انگیزه ها را به معنویت و بصیرت تبدیل کردند.
 
وی افزود: برقرار کردن شور و اشتیاق در جبهه و بین رزمندگان از مهمترین اقدامات مداحان در دفاع مقدس بود و امروز این شور و اشتیاق باید برای خدمت صادقانه به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی رقم بخورد.
 
کریمی بیان کرد: مداحان نقش بزرگی در تقویت روحیه رزمندگان داشتند و امروز مداحان باید در تهاجم فرهنگی دشمنان نقش آفرینی و جهاد تبیین را با خلاقیت و ابتکار محقق سازند و لذا رسالت سنگینی بر عهده دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: تبیین ارزش های اسلامی و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی از وظایف مهم امروز مداحان است و نسل جوان و نوجوان جامعه باید با حماسه های ۴۲ ساله ملت ایران آشنا شوند.
 
در پایان این اجلاسیه به همت بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی از خانواده معظم شهدا و پیرغلامان حسینی تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار