فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه استان البرز گفت: تفکر بسیجی بن‌بست ندارد و به‌طور خالصانه و مخلصانه در خدمت‌رسانی به ملت ایران در همه عرصه‌ها نقشی پررنگ دارد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۱۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در بازدید از نیروگاه شهید منتظر قائم فردیس با اشاره اینکه سه درصد از برق کشور در این نیروگاه تولید می‌شود، اظهار داشت: علیرغم قدیمی بودن نیروگاه، کارکنان این مجموعه در راستای تولید سه درصد از برق کشور جهاد بزرگی می‌کنند زیرا دشمن هر آنچه که به ذهنش می‌رسید را برای دشمنی با ما پیاده کرده است.

تفکر بسیجی بن‌بست ندارد

وی گفت: مطمئن باشید که ما در نزدیکی فتح قله پیروزی و موفقیت هستیم. به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما در پیچ تاریخی انقلاب هستیم و اگر این پیچ را رد کنیم، تمام نقشه‌های شوم دشمن از بین می‌رود. نباید ناامید شویم زیرا تفکر بسیجی بن‌بست ندارد و به‌طور خالصانه و مخلصانه در خدمت‌رسانی به ملت ایران در همه عرصه‌ها نقشی پررنگ دارد؛ ما می‌توانیم و ادامه خواهیم داد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اهمیت خدمت به خلق خدا در حوزه‌ صنعت بیان داشت: دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده و جنگ اقتصادی، ظالمانه و ناعادلانه بر معیشت مردم تأثیر گذاشته است اما با همه این شرایط ما به بن‌بست نخواهیم خورد و می‌توانیم در این جنگ پیروز شویم.

سردار حیدرنیا در پایان سخنان خود مطرح کرد: تفکر انقلابی، یک تفکر جهانی بوده و بسیج یک سازمان مردمی است که در همه عرصه‌ها از دفاع سخت در دوران دفاع مقدس تا دفاع از سلامت مردم با همیاری در واکسیناسیون عمومی در شرایط شیوع کرونا در کنار مردم بوده و نقش‌آفرینی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات