خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سردار رفیعی بیان کرد: مادامی که تفکر بسیجی در جامعه وجود دارد، همه بسیجی هستند و ما برای عقاید و باورمان جانمان را می دهیم و هر کجا که میدان عمل، جهاد و شهادت باشد، ما می مانیم.  
کد خبر: ۹۳۹۲۹۲۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همایش تجلیل از جهادگران و مدافعان سلامت شهرستان آبیک بیان کرد: در صحنه رویارویی با دشمن ما تماشا نمی کنیم و استراتژی ما در دفاع ضربه اول است و هدف را درست انتخاب می کنیم و در این حالت است که دشمن سراغ ما نمی آید.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود به بسیجیان و سپاهیان و ارتشیان تاکید کرده است که در انتخاب فرماندهان نظامی شجاعت و قدرت اداری بحران مد نظر قرار گیرد و سومین مورد دشمن شناسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار رفیعی خاطرنشان کرد: ما از دشمن نمی ترسیم و مردم را نیز از دشمن نمی ترسانیم چون ما مرد میدان هستیم و در بحران ها کاملا مسلط عمل می کنیم چون تکلیف ما معلوم است و پیروزی ما در شهید شدن است.

وی عنوان کرد: امروز بسیجیان مایه عزت و آبروی انقلاب و ملت هستند و در خط اول و مقدم ایستاده‌اند. این خطابم به بسیجیان شناسنامه دار و کارت عضویت دارها نیست بلکه همه مسئولین و مردمی که با تفکر بسیجی زندگی می‌کنند و با تمام کسانی که همه آبرو و ظرفیت خود را برای این انقلاب و نظام به میدان آوردند بسیجی هستند که این سخن از بیانات مقام معظم رهبری می‌باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: مادامی که این تفکر بسیجی در ارتشیان ما باشد آن ارتشی بسیجی است و مسئولین ما بسیجی هستند و ما برای عقاید و باورمان جانمان را می دهیم و هر کجا که میدان عمل، جهاد و شهادت است می مانیم.

وی افزود: هیچ واجبی بزرگتر از خدمت بی منت به مردم نیست و کاری بزرگترین از این خدمت برای بسیجی وجود ندارد که در حوزه علمی به اقتدار برسیم و واجب بزرگتر از اتحاد و همدلی وجود ندارد. چون دشمن دقیقا همین نقطه را هدف گرفته است و خیلی ها این را متوجه نمی‌شوند و همه دشمنان مصمم شده اند که بگویند در ایران اتحاد وجود ندارد و فساد مسئولین موج می زند. اما نباید بلندگوی دشمن شویم و اگر فسادی وجود دارد باید از دستگاه های ذیربط پیگیری شود.

سردار رفیعی بیان کرد: باید صحنه مقابله با دشمن را بشناسیم و این را وظیفه خودمان بدانیم که در میدان عمل، رزمندگی کنیم. امروز صحنه عمل ما متفاوت است و حوادث پیچیده شده است. میدان پیش روی پاسداران و بسیجیان میدان پیچیده و متغیر و غیر قابل پیش بینی است.

سردار آتانی گفت: شما بسیجیان در این میدان پیچیده نامطمئن غیرقابل پیش بینی دشمن را قابل پیش بینی کرده اید و دشمن را مجبور کردید که همه هویت خودش را فاش کند. این به قدرت آمریکایی‌ها نیست بلکه به قدرت شماست که او را مجبور کردید هم هویت خودش را نشان دهد و همه چیزش را به میدان بیاورد.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل افول آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها همین است و سالیان سال دنیا را با قدرت پوشالی می ترساندند و شما این قدرت پوشالی را در دریای عمان شکستید و به قول حاج قاسم سلیمانی، شما آمریکا را کوچک کردید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها