خبرهای داغ:
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری؛
آیت اله اسلامی توده های مختلف مردم را مرکز ثقل بسیج دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی و مردمی بوده و در همه صحنه های حساس و مهم، مردم با بصیرت و حضور آگاهانه خود، توطئه های دشمنان را خنثی سازی کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۳۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله علی اسلامی، استاد شجره طیبه صالحین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در همایش هیأت عاشقان ولایت بوئین زهرا، هدف از تشکیل بسیج را حراست از اصل انقلاب دانست و گفت: تأسیس بسیج با استقلال و یکپارچگی ملی کشور و انقلاب اسلامی قرین گشته و تحقق بخشی به روحیه و مدیریت جهادی و ساخت الگوی مدیریت مطلوب اسلامی و انقلابی و از همه مهم تر، حراست از اصل انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی تشکیل بسیج بوده است.

وی در ادامه افزود: ارتش میلیونی بسیج، به عنوان ریز ارتش مردمی، در عرصه های مختلف دفاعی به عنوان بازیگری کم نظیر و شاخص توانسته نقش آفرینی بی نظیر در دفاع مقدس، مقابله و خنثی سازی بحران های تجزیه طلبی، جنگ نرم و فتنه های داخلی و پروژه نفوذ دشمن داشته باشد.

آیت الله اسلامی، به فعالیت اردوی های جهادی بسیج اشاره کرد و گفت: کمک به دولت ها برای سازندگی کشور در جهت محرومیت زدایی در روستاهای کشور، ساخت و تعمیر مسکن محرومین و قشرهای آسیب پذیر جامعه و برپایی اردوی های جهادی در پروژه های ملی و حضور فعال در کمک های مومنانه، از جمله فعالیت های اردوی های جهادی بسیج بوده است.

استاد شجره طیبه صالحین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، توده های مختلف مردم را مرکز ثقل بسیج دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی و مردمی بود و در همه صحنه های حساس و مهم، مردم با بصیرت و حضور آگاهانه خود، توطئه های دشمنان را خنثی سازی کردند. در حقیقت توده های مختلف مردم، مرکز ثقل بسیج بوده و هستند و بسیج در پیوند با مردم معنا و مفهوم پیدا می کند، بسیج هویت و استمرار حیات و فعالیت خودش را مدیون همین توده های مختلف مردم است.

انتهای پیام۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها