خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: تنها کلید حل مشکلات جنگ، بسیج بود. بسیج بهترین مدافع انقلاب و اسلام بود که امامشان را تنها نگذاشتند و تا امروز در این عرصه فداکاری می کنند.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۳۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

قزوین- به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مجمع هادیان سیاسی نیروهای مسلح که با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان نظامی استان برگزار شد بیان کرد: یکی از رسالت های هادیان سیاسی، جهاد تبیین است که مهم ترین آن، جبهه شناسی است.

وی افزود: ما می توانیم در جامعه مردم را از نظر جبهه به سه دسته جبهه حق، جبهه باطل و جبهه بی تفاوت تقسیم کنیم که به مراتب جبهه بی تفاوت خطرناک تر از جبهه باطل می باشد و هر یک از این جبهه ها شامل ویژگی هایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اولین ویژگی جبهه حق از نگاه قرآن، اهل منطق بودن آنهاست که صاحب فکر و عقل هستند. بسیج نیز دارای علم، فکر و منطق است. زمانی که این سه در میدان حضور یابند پیروزی انقلاب اسلامی حتمی ست. اقامه

وی انجام واجبات، جهاد در راه خدا، استقامت در مقابل حوادث را از دیگر خصوصیات جبهه حق دانست که حتی در سخت ترین شرایط هرگز پیمان شکنی نمی کنند.

وی افزود: هادی سیاسی باید در جهاد تبیین به نیاز جامعه خود بپردازد و به این موضوع توجه کند که جهادی که فی سبیل الله نباشد ارزشی ندارد.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: یکی از لوازم جهاد تبیین، تبیین جبهه است ما باید مدام جبهه و ویژگی های جبهه را برای جامعه هدف تبیین نماییم به ویژه جبهه بی تفاوت که مردمان و جامعه این جبهه با هر بادی که می وزد در حال حرکت اند اگر توانستیم به کمک این جبهه بپردازیم و در عرصه هدایت سیاسی خوب فعالیت کنیم جامعه اتقلابی خوبی پیشرو خواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها