سردار کریمی گفت: معرفی الگوهای موفق به سایر پایگاه ها مهمترین هدف جشنواره اسوه است که کلیه پایگاه های بسیج در سطح استان در این جشنواره پس از یک رقابت فشرده در این جشنواره حاضر می شوند و امسال خوشبختانه سطح رقابت بین پایگاه های بسیج استان بسیار مطلوب بود.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۴۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» در آیین افتتاح جشنواره استانی اسوه با حضور پایگاه های بسیج نمونه استان در شهرستان محلات اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم در بسیج برگزاری جشنواره اسوه به منظور ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش های اسلامی است که در مرحله های شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.
 
وی افزود: معرفی الگوهای موفق به سایر پایگاه ها مهمترین هدف جشنواره اسوه است که کلیه پایگاه های بسیج در سطح استان در این جشنواره پس از یک رقابت فشرده در این جشنواره حاضر می شوند و امسال خوشبختانه سطح رقابت بین پایگاه های بسیج استان بسیار مطلوب بود.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استفاده از تجربیات گذشته برای جوانان و نوجوانان در سطح پایگاه ها و آشنایی با نقاط قوت در اقدامات بسیج از رویکردهای جشنواره اسوه است.
 
وی ادامه داد: امسال به جهت گستردگی اقدامات بسیج در طول یک سال گذشته در حوزه های خدمت رسانی به مردم، علاوه بر برگزاری جشنواره اسوه نمایشگاه دستاوردهای بسیج در ذیل این جشنواره برگزار شد که بیش از ۳۰ پایگاه برتر علاوه بر شرکت در جشنواره اسوه دستاوردهای خود را در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشتند.
 
سردار کریمی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد: امروز بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند و لذا فعالیت در پایگاه بسیج محدودیتی ندارد و خوشبختانه امروز پایگاه های بسیج محلی برای به رشد استعدادهای جوانان و به نمایش گذلشت توانایی های نخبگان در عرصه های مختلف است.
 
وی تأکید کرد: ایجاد فضای رقابتی میان پایگاه بسیجیان از مهمترین ویژگی جشنواره اسوه است و این قطعا میتواند موجب پیشرفت و تحقق اهداف بسیج شود و علاوه بر آن روحیه و انگیزه بسیجیان را تقویت خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  خاطر نشان کرد: جشنواره اسوه همزمان با گرامیداشت هفته مبارک بسیج با حضور ۳۰ پایگاه بسیج نمونه استانی و بسیجیان برتر در شهرستان محلات به مدت دو روز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که کلیه پایگا های بسیج نمونه کلیه شهرستان های استان در این جشنواره حضوری فعال و چشمگیر دارند و جا دارد از زحمات کلیه بسیجیان عزیز تقدیر ویژه داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات