زنجان- به همت بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان دوره توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیج اين استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۵۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ به مناسبت هفته بسیج دوره توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیج در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد. 



ابوالفضل جمشیدی؛مسئول بسيج كارمندي سپاه انصارالمهدي(عج)استام زنجان در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت : دوره  توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیج  به نام شهید محمود امان الهی شهید شاخص سازمان بسیج ادارات و کارمندان مزین شده است . 



برگزاري دوره توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیج در سپاه انصارالمهدي(عج) استان زنجان

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای علمی و توانمندی فرماندهان بسیج عنوان کرد و گفت : اجرای این دوره  جهت  تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رسیدن به دولت مطلوب اسلامی و کمک به تحقق تمدن نوین اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد، برگزار شده است. 



جمشیدی با بيان اينكه دوره توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیج با حضور و مشارکت 130 نفر از فرماندهان  برگزار گردید،افزود: همچنین در این دوره سند اعتلای بسیج که به تایید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رسیده است، تبیین شد.

ارسال نظرات