وزیر ورزش و جوانان:

روحیه بسیجی را در انتخاب‌هایمان ملاک قرار می دهیم

سجادی کلید طلایی حل بسیاری از مشکلات کشور را بسیج دانست و گفت: از معاونین در وزارت ورزش خواسته ام که روحیه بسیجی را در انتخاب هایشان ملاک قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۵۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت هفته بسیج امروز (سه‌شنبه) با حضور «دکتر سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، «سیدمحمدشروین اسبقیان» فرمانده بسیج وزارت ورزش، «مهدی میرجلیلی» رییس سازمان بسیج ورزشکاران، « اسماعیل میراحمدی» رییس حوزه وزارت و شماری از اعضای بسیج ورزشکاران برگزار شد.

روحیه بسیجی را در انتخاب‌هایمان ملاک قرار می دهیم



در ابتدای این مراسم سید محمد شروین اسبقیان فرمانده بسیج وزارت با گرامیداشت هفته بسیج، گزارشی از فعالیت‌های مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش را ارائه کرد.

مهدی میرجلیلی دیگر سخنران این مراسم بود. وی اظهار داشت: بسیجی در کلام امام (ره) و مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف تکلیفی دارد که بدون هیچ چشمداشتی برای اعتلای نظام و کشور کار می‌کند و امروز نیز این تفکر در ورزش ایران رواج پیدا کرده است. این تفکر در ۲ بخش ورزشی و فرهنگی انجام شده است.

سید حمید سجادی در دیدار خود با بسیجیان ضمن عرض تبریک هفته بسیج اظهار داشت: من هم به عنوان یک عضو از جامعه بزرگ از ورزش کشور افتخار می کنم که در جمع بسیجیان هستم.

وزیر ورزش با بیان این که جوان باوری و جوان یاوری باید در ورزش با روحیه ی بسیجی عجین شده باشد، ادامه داد: چیز هایی را از دست دادیم و بهای سنگینی برای برافراشته نگه داشته شدن پرچم ایران داده ایم. ترامپ ملعون با نامردی حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد.

سجادی کلید طلایی حل بسیاری از مشکلات کشور را بسیج دانست و گفت: از معاونین در وزارت ورزش خواسته ام که روحیه بسیجی را در انتخاب هایشان ملاک قرار دهند.

وی با انتقاد برخی از رویه‌های رفتاری در ورزش گفت: پباید این باور را تقویت کنیم که پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است و این مصداق روحیه بسیجی است و نباید فدای مادیات شود. احترام به عِرق ملی یکی از تکالیفی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سجادی با بیان که اگر کم کاری کنیم شاید دچار غفلت شویم، خاطرنشان کرد: شاید بعضی جاها دچار غفلت شده ایم اما آن چه که مسلم است، احترام به لباس تیم ملی یکی از وظایف است که باید بدان دقت شود.

وی یادآور شد: ما تصمیم گرفته ایم که نامگذاری های اماکن ورزشی‌مان نامگذاری های ارزشی و اسلامی باشد.

سجادی به تکثیر تعداد بسیجیان در جامعه ورزش تاکید کرد و گفت: باید نخبگان، ورزشکاران، جوانان و قهرمانان را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نظام هرچه به جلوتر می رود، نیاز بیشتری به بسیج دارد. همچنان در بسیج نیاز به این داریم که با تنوع جدید تعدادمان روبه افزایش باشد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به صورت ملموس باید حضور بیشتری در بسیج داشته باشیم.

سجادی افزود: باید رویدادهای فرهنگی و ورزشی در فعالیت هایمان تقویت شوند و در کنار رویداد های ورزشی‌مان فعالیت فرهنگی داشته باشیم. مثلا می توانیم به جای موسیقی های غربی ضرب مرشد زورخانه خانه را جایگزین موسیقی این رویداد ها کنیم.

در پایان این مراسم از بسیجیان وزارت ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد و در ادامه لوح تقدیر سازمان بسیج ورزش و کارت عضویت در بسیج به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

ارسال نظرات