فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج نماد خدمت صادقانه و بی منت به مردم و نظام است.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۵۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در دیدار با سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر که بمناسبت هفته بسیج انجام گرفت، اظهار داشت: مدیریت بسیجی با برخورداری از ویژگی‌های خاص در نیروهای بسیجی کشور می‌تواند بهترین راهکار برای حل معضلات کشور باشد.

 

 سردار کشاورزبا گرامیداشت هفته بسیج، به تبیین جایگاه و کارکردهای تفکر و نیروی مقاومت بسیج در جامعه پرداخت و اظهار کرد: بسیج نماد و نمود خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و نظام است.

 

وی با اشاره به کارکردهای مدیریت جهادی و بسیجی، افزود: از آنجا که مشکل محرومیت علاوه بر صرف هزینه و ورود نهادهای دولتی و شبه‌دولتی، نیازمند تحمل سختی‌ها و مشقات حضور در نقاط محروم کشور است، می‌توان گفت که مدیریت بسیجی با برخورداری از این ویژگی‌ها در نیروهای بسیجی کشور می‌تواند بهترین راهکار برای حل این معضل محسوب شود.

 

سردار کشاورز ادامه داد: با به‌کارگیری این توان و ظرفیت در قالب راهبردهایی همچون کارآفرینی خلاقانه، عمل‌گرایی هدفمند، تخصّص گرایی توأم با تعهّد، افزایش بازدهی و تسریع در انجام امور همراه با حفظ و بهبود کیفیت کارها، بسیج قادر است که خود به‌عنوان شیوه‌ای کاربردی و راهگشا در رأس برنامه‌ریزی‌های کلان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به جایگاه بسیج در رفع محرمیت‌ها، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اصول و ارزش‌های تفکر بسیجی همان‌گونه که در عرصه جنگ تحمیلی به کار گرفته شد و دستاوردهای عظیمی در عبور از این بحران به همراه داشت، در عرصه محرومیت‌زدایی نیز با حضور جوانان و نیروهای بسیجی نخبه از اقشار گوناگون در عرصه محرومیت‌زدایی نیز تحولات چشمگیری تاکنون ایجاد کرده است.

 

در پایان سردار کشاورز با اهدا لوح تقدیری از فرمانده سپاه خرمشهر تجلیل کرد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها