مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان در گفت‌وگو با «بسیج»:
زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان، گفت : بسیج توانسته در مواقع حساس مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۹۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

حجت الاسلام محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک هفته مبارك بسیج، اظهار داشت :به فرموده امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل، طراوت و حدیث عشق می‌دهد.

 

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است



وی با بیان اینکه هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، تصریح کرد :يكي از یادگاران معمار انقلاب کبیر امام خمینی (ره) تشکیل بسیج است که از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود. 



این مسئول با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست و در دوران دفاع مقدس همه اقشار مردم به میدان آمدند، گفت : این بسیجیان بودند که با تمام توان از کشور عزیزمان دفاع کردند واز همان زمان تفکر بسیج و بسیجی در ایران اسلامی ریشه زد.



حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد :تشکیل بسیج امروزه به یک اندیشه فراگیر و گسترده در منطقه تبدیل شده است. 



وی با بیان اینکه بسیج همیشه در صحنه  حاضر است، افزود :  در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی بسیج مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است .

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت :بسیج یک تفکر و تشکل با ارزشی است که بسیجیان جوان گلهای بوستان انقلاب به آن افتخار نموده و امروز این عزیزان مایه امید و دلگرمی امت اسلامی و رهبری هستند. 



حجت الاسلام سلیمانی در پایان با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار "بسیج پاره تن مردم است"  مزین گشته است، خاطرنشان کرد : هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان ماهنشان تبریک می گویم  و امیدوارم  گامهای بیشتری در اشاعه فرهنگ وتفکر بسیجی برداشته شود.

ارسال نظرات