خبرهای داغ:
تبریز- امام جمعه کلیبر گفت: بسیج نیروی عظیم مردمی و مرد میادین سخت در همه عرصه ها بوده و در هر جا وارده شده کار را تمام کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۱۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سعید رشادی در آیین گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر و رفتار بسیج با توجه به نیاز کشور تفکر تلاش و مجاهدت بوده و خود را در همه زمینه ها آماده کرده و با هنر، علم، توان و انگیزه جدی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با تاکتیک و راهبردهای متفاوت بویژه در عرصه جنگ نرم وارد میدان جنگ شده و هر چه در توان دارد در جهت انحراف فکری جوانان عزیز به کار می برد اما جوانان بسیجی ولایتمدار، فداکار با بصیرت و تیز فهمی همه نقشه های دشمن را فهمیده و خنثی کرده است.

حجت الاسلام رشادی یادآور شد: کشور و ملت ما با غیرت و صلابت تمام در مقابل دشمن ایستاده و هر قدر مشکلات زیاد باشد باز برای حفظ انقلاب اسلامی و خون شهدا و ارزش های دینی مقاومت نشان داده و دشمن را مثل همیشه به عقب خواهد راند.

وی ابراز داشت: استکبار برای ضربه زدن به ایران هزینه های زیادی کرده و نقشه های فراوانی چیده است اما باید بداند کشور ما بسیار توانمنمند و پر قدرت بوده و به هر بادی نخواهد لرزید چرا که بسیجیان دلاور همیشه جلوتر از دشمن حرکت کرده و با فکر و عمل سنجیده  در کمین او بوده  است.

 

ارسال نظرات