خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلا:

بودجه‌ای برای خسارت‌های وارد شده به منازل در شوشتر اختصاص یابد

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به آب‌گرفتگی در شهرستان شوشتر، گفت: بودجه‌ای برای خسارت‌های وارده ناشی از باران به منازل شوشتر اختصاص یابد.
کد خبر: ۹۳۹۳۰۸۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

سردار احمد خادم سید الشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: از ابتدای آب‌گرفتگی و گل‌ولای در منازل مردم شوشتر، مسئولان تا پاسی از شب در خیابان‌ها در کنار مردم بوده و کارهای بسیار خوبی توسط آنها انجام شده است‌.

وی با اشاره به اینکه همه آب‌های وارد شده به خانه‌ها با همکاری گروه‌های جهادی، بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی خارج شده، افزود: مسئولان نیز در خصوص شست‌وشوی منازل و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در کنار مردم آسیب‌دیده هستند.

سردار خادم سید الشهدا با بیان اینکه در این خصوص جلسه‌ای تشکیل شده، بیان کرد: ستاد بحران شهرستان شوشتر خساراتی را که به مردم و منازل وارد شده مورد ارزیابی قرار داده و در روزهای آینده این خسارات به ستاد کل بحران استان خوزستان ابلاغ و مشکلات نیز بررسی خواهد شد.

وی گفت: در این خصوص جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان و ستاد بحران استان برگزار خواهد شد تا ردیف بودجه‌ای برای مناطق چشمه سوزنگر و شهرک اندیشه از توابع شهرستان شوشتر جذب شود.

به گزارش خبرنگار بسیج ، بارش ۸۱ میلی متری باران در روز یکشنبه (۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰) باعث آب‌گرفتگی معابر شهرک علم الهدی، چشمه سوزنگر، مسکن مهر، کوی نیرو و برخی مناطق شهری و روستایی شوشتر شد.

در آخرین ارزیابی صورت گرفته ۱۳۰ خانه در شهرستان شوشتر دچار آب‌گرفتگی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار