خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بسیج، فرزند خلف دوران دفاع مقدس است

سردار «مرادحاجتی» گفت: بسیج، فرزند خلف دوران دفاع مقدس است و ما باید در هفته بسیج به راهبردها و نتایج حاصله از 8 سال دفاع مقدس بپردازیم.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۱۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

نشست بصیرتی و گردهمایی بزرگ بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقر در ناحیه صنعتی کارون امروز با همکاری حوزه مقاومت بسج شهید تندگویان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‏، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، سلامت و امنیت اظهار داشت: باید در مناسبت‌ها و برنامه‌هایی با محوریت بسیج از انجام امور کلیشه‌ای پرهیز کنیم.

وی افزود: بسیج یعنی بی‌هیچ بهانه‌ای در خدمت خلق بودن، بسیج یعنی بی‌هیچ منتی برای مردم کار کردن، بسیج یعنی فدا شدن برای آسایش و امنیت جامعه و این همه ارزش و قداست باید به بهترین شکل ممکن به نسل امروز منتقل شود. بسیج، فرزند خلف دوران دفاع مقدس است و ما باید در این هفته به راهبردها و نتایج حاصله از هشت سال دفاع مقدس بپردازیم و این فرهنگ را در سبک زندگی و مدیریت کارهایمان نهادینه کنیم.

سردار مرادحاجتی بیان داشت: نقش مجموعه نفت در دوران دفاع مقدس هم در بحث حضور در جبهه و هم در خدمات و پشتیبانی‌ها از رزمندگان و هم در سنگر تولید و اقتصاد کشور بی‌نظیر بود و شما بسیجیان این مجموعه بزرگ باید این همه حماسه را با تولید محتوای فاخر و به صورت مستند انتقال دهید.

در پایان این نشست، از بسیجیان نمونه شاغل در مجموعه ناحیه صنعتی کارون تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار