خبرهای داغ:
فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه بسیج مرد روزهای سخت انقلاب است، گفت: وقتی تفکر بسیجی به وجود می‌آید دشمن عقب می‌کشد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۳۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سید روح الله حسینی شاخص در مراسم افتتاحیه صندوق قرض الحسنه شهید «عباس بابایی» پایگاه شهید رجایی روستای طاوه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج یک کار دنیوی نبوده، بسیج محدود به مرزهای نظام جمهوری اسلامی نیست و در کشورهای دیگر نیز گره‌گشا است.

وی با بیان اینکه هرکجا مشکل یا اتفاقی و یا کمکی نیاز بوده در سیل، زلزله و... بسیج در آنجا حضور داشته است، گفت: بانوان مجاهد بسیجی نیز در همه صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب حضوری مؤثر داشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت:در دنیا ژنرال‌های زیادی داریم اما چرا سردار سلیمانی در دل و ذهن همه مردم دنیا جای گرفت به خاطر باور و اعتقاد و تفکر بسیجی بودن ایشان بود که با همه ژنرال‌های دنیا متفاوت شد.

وی با بیان اینکه بسیج مرد روزهای سخت انقلاب است، گفت: وقتی تفکر بسیجی به وجود می‌آید دشمن عقب می‌کشد.

حسینی شاخص یادآور شد: بسیج با خون خود ادعای خود را ثابت کرده که مرد روزهای سخت است و دشمن از بسیج واهمه دارد.

وی ادامه داد: با تقویت پایگاه‌های مقاومت و قانع نبودن به فعالیت کم در پایگاه، آثار خیر و برکت پایگاه در روستا نمایان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه صندوق‌های قرض الحسنه سنت الهی و سنت نبوی را احیا می‌کند، گفت: شما با شرکت در صندوق‌ها بر ندای رهبر عزیزمان لبیک گفتید، ثواب حسنه یک است اما ثواب قرض الحسنه 18 حسنه است و ثواب قرض الحسنه بیشتر از صدقه دادن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات