خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

شهید سلیمانی نمونه بارز یک بسیجی و مکتبی انسان ساز است

سرهنگ اصلی بیگی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک بسیجی با تفکر الهی بود که رفع محرومیت‌زدایی و خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قرار داد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۵۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بهمراه جمعی از کارکنان ناحیه و بسیجیان اقبالیه در دیدار با امام جمعه اقبالیه اظهار داشت:
از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و در شهرهای مختلف و همچنین شهرستان قزوین و شهر اقبالیه نیروهای مقاومت بسیج در کنار کادر پزشکی و بهداشت و درمان وارد عمل شده و لحظه به لحظه پای کار بوده است که تمام اینها به نوع تفکر بسیجی برمی‌گردد.

وی افزود: اگر تفکر همه مردم تفکری دلسوزانه و بسیجی وار باشد مشکلات زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید حل می‌شود. تفکر بسیجی تفکری است که از اهل بیت (ع) گرفته شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین عنوان کرد: حضرت امام (ره)، بسیج را با این مضمون شکل داد که بسیج لشکری با تفکر الهی باشد و قدرت را قدرت مطلق خداوند بدانند. بسیجی‌ها با توکل بر خدا همیشه و در هر مرحله پای کار بوده و هستند چرا که این را بخشی از تفکر خودشان می‌دانند.

سرهنگ اصلی بیگی تاکید کرد: بسیجی با اتکا به قدرت خداوند و غلبه بر هوای نفس خود توانسته در تمامی شرایط سخت کنار مردم باشد و دلسوزانه و البته مقتدرانه قدم بردارد، در تمامی شرایط سختی که تاکنون داشتیم طی این یک سال بسیج لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و کوتاهی در خدمت نکرده‌ که اینها همه به خاطر نوع نگرش و تفکر بسیج است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی چه در جبهه‌های جنگ و چه در زمان خدمت به محرومان خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک بسیجی با تفکر الهی بود که رفع محرومیت زدایی و خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قرار داد که نه از گلوله و خمپاره ترس داشت نه از تهدید دشمن، تفکر حاج قاسم تفکری برگرفته از اهل بیت (ع) بود و همه کارهایش به خاطر توکلی که داشت پیش می‌رفت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار