روحیان رئیس بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج در تالار مشاهیر تئاتر شهر از اهداف و برنامه‌های نهضت استادی بسیج در این دانشگاه و در حوزه فرهنگ و هنر سخن گفت.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۸۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، روحیان رئیس بسیج اساتید دانشگاه علمی کاربردی تشکیلات بسیج اساتید را در دانشگاه علمی کاربردی متفاوت از سایر دانشگاه‌ها با توجه به رویکرد این دانشگاه عنوان کرد و از  تشکیل کانون‌های هنر ، صنعت و کشاورزی و مدیریت و خدمات اجتماعی در نهضت استادی بسیج علمی‌کاربردی سخن گفت و افزود: این کانون‌ها در بسیج مستضعفین با این نام ثبت شده و رویکرد جدیدی در ساختار بسیج محسوب می‌شود.

وی گفت: این طرح در استان‌ها پیاده نشده و پس از بررسی نتایج آن در سایر استان‌ها نیز پیاده خواهد شد.

 روحیان همچنین در ادامه از تلاش‌های داریوش نصیری مسئول بسیج اساتید کانون هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی که از استادان تلاشگر این دانشگاه است قدردانی کرد.

وی همچنین برلزوم معرفی دانشگاه علمی کاربردی بر اساس توانایی‌های بسیار این دانشگاه و مهارت‌های فارغ‌التحصیلان آن و حضور فعالشان در جامعه تاکید کرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه  جامع علمی کاربردی در ادامه از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری نشستی‌ در پژوهشکده مخابرات و سایر مراکز مرتبط با دانشگاه علمی‌کاربردی سخن گفته و افزود: نهضت استادی بسیج در حوزه هنر از ظرفیت‌های خوب موجود در مراکز موثر در حوزه هنر کشور چون مجموعه تئاتر شهر استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: الگوی نهضت استادی بسیج در حوزه هنر دیدگاه استادان ترازی چون آوینی‌ها و چمران‌‌هاست و انشالله در آینده بسیج مدرسان علمی کاربردی را ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات