تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: آرامش و رفاه را مدیون فرهنگ و تلاش بسیجیان هستیم. اگر به بحران‌های اوایل انقلاب و حال حاضر نگاهی داشته باشیم، به خوبی متوجه می‌شویم بسیجیان در شرایط سخت کنار مردم ایستادند.
کد خبر: ۹۳۹۴۲۲۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلیزاده عصر روز گذشته در آیین رونمایی و‌ توزیع طرح عظیم تجهیز ۴۵۰ پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز بیان کرد: هفته بسیج یادآور دلاوری و فداکاری‌های بسیجیان برای این دیار است.
وی در مورد پیشرفت‌های بسیج در زمینه‌های متخلف اشاره کرد و گفت: در این دو سال اخیر کرونایی شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه‌های پزشکی و درمانی بودیم. مطمئنا در سال‌های آینده نیز این بسیجیان خواهند بود که در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی نیز به موفقیت‌های بالایی خواهند رسید.
سردار عباسقلی زاده ضمن دردانی از تمامی خیرین که در فعالیت‌های مردمی شرکت می‌کنند، اظهار کرد: ما از اول انقلاب مدیون حمایت‌های خیرین هستیم که در تمامی سختی‌ها کنار مردم و پشت به پشت بسیجیان این دیار کار کردند.
وی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان نیاز به حمایت دارند و مطمئنا این حمایت‌ها قرار است آینده‌ای روشن برای کشورمان بسازد و در نهایت بر خود لازم می‌دانم از زحمات سپاه ویژه تبریز بابت توسعه، ساماندهی و تجهیزسازی ۴۵۰ پایگاه‌ بسیج ویژه تبریز که مطمئنا الگویی فرهنگی و آینده ساز برای کل کشور است، تشکر و قدردانی داشته باشم.

عصر روز گذشته با حضور فرمانده سپاه عاشورا مراسم رونمایی و توزیع طرح عظیم تجهیز 450 پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز برگزار شد.
در این طرح که با مشارکت خیرین کلانشهر تبریز و سپاه ناحیه غدیر تبریز برگزار گردید، بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. بیش از 100 قلم لوازم خانگی و اقلام خوراکی در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج غدیر تبریز قرار داده شد.
در این طرح عظیم، بیش از 20 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر تبریز بین پایگاه‌های بسیج توزیع خواهد شد. براین اساس؛ 150 تجهیزات تنیس روی میز، 150 فوتبال دستی، 150 دارت، بیش از 350 توپ فوتسال و والیبال، تجهیز کامل 8 سالن رزمی از جمله موارد آماده‌سازی بخش ورزشی پایگاه‌های مقاومت کلانشهر تبریز می‌باشد.

ارسال نظرات